Кротячі терикони та новий виноград

in Ukraine on Steem4 months ago

IMG_20240603_193413.jpg

Усім привіт! Вихідних (по суті лише одного - неділі) мені було надзвичайно мало, бо присвячений він був справам родинним, але аж ніяк не відпочинку. Втомився вчора я добряче, а хто не знає чому, читайте вчорашній пост 🤪.
Тому і не відпочив я зовсім. Але я не знаю коли це вийде зробити, ну хоча б нормально відіспатися)) Виходить лише ментально переключитися після дня роботи мозку на фізичну працю надворі (хоча за цей привілей ми обоє конкуруємо разом з дружиною, бо вона також бажає вирватися надвір після цілого дня проведеного разом із малюком (я вже мовчу про старших дітей), то ж вона дуже рада, коли я підміняю її з Максимом.

А сьогодні ввечері моїм мозковим розвантаженням було прибирання землі за кротами і садіння винограду. Перше - це примирення з тим, що я нічого не можу зробити тим гладкошерстим майже сліпим падлюкам з лапами-лопатами. Я вже й пробував затопити їх водою із шланга, не помогло. То ж я вирішив просто забирати ці маленькі земляні терикончики, а не просто їх розгортати. Це просто, щоб не псувався газон, бо трава пожовкне і перестати рости, якщо я нагорну на неї землю.

IMG_20240603_193430.jpg

А ще ми з дружиною садили нові саджанці винограду, які дружина замовила через інтернет, а я сьогодні забрав із "Нової пошти". Один з них, найбільший та найгарніший - це компенсація це лозу, що не пережила зиму, яку ми купили минулого року у того самого продавця. А інші, не такі гарні, з менш розвинутою кореневою системою, просто замовили і посадили заради розширення виноградника.

IMG_20240603_193003.jpg

Коли садив виноград, зауважив, що не зважаючи на дощ уночі, земля була дуже сухою. Тому висаджений виноград ми дуже добре полили. Але зараз,майже о першій ночі (а коли ж мені іще писати пост 😉), то надворі добрячий дощ іде, то ж можливо земля нарешті нап'ється

Sort:  


curation-post.webp

We invite you to continue publishing quality content. In this way you could have the option of being selected in the weekly Top of our curation team.

 4 months ago 

Thanks a lot!

Незвично побачити слово «терикони» щодо кротів, бо звикла тільки до вугільних 😅

 4 months ago 

Ну це просто найбільш правильна за значення форма рельєфу в мініатюра, нехай і рукотворна)) В даному випадку лапотворна 😆 Чи чим так кроти працюють))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.15
ETH 2428.96
USDT 1.00
SBD 2.65