Конкурс "Зимовий настрій"

in Ukraine on Steem6 months ago

IMG_20240111_191229.jpg

Усім привіт! Я не збирався брати участь у конкурсі "Зимовий настрій" від @olesia, правила якого викладені тут:

https://steemit.com/hive-145157/@olesia/mce48-en-ua-contest-or-winter-mood-konkurs-or-zimovii-nastrii

Але так сталося, що сьогодні я цей настрій відчув і зробив декілька фотографій, які здатні його проілюструвати.

Отож, ввечері я відвів сина в дитячу студію, яку він відвідує двічі як альтернативу садочку. Вже наступного тижня він має відвідувати курси чотирирічок при школі в нашому селі, то ж, найімовірніше, "Розумійко" вже не відвідуватиме, то ж те, що сталося пізніше, стало своєрідним святкуванням нового етапу в житті Маркіяна.

Але давайте по порядку, поки син був на заняттях, я пройшовся по продуктових магазинах з довжелезним списком продуктів, бо ми вже починаємо готуватися до суботнього подвійного святкування дня народження дітей. Я збирався забрати Маркіяна скоріше, щоб ми встигли на маршрутку, але в останньому магазині, де я брав філе оселедця, мене трохи затримав продавець (ця історія достойна окремого допису), то ж ми таки не встигли на маршрутку. Надворі пішов густий сніг, то ж мороз вже не відчувався, стало тепліше і якось більш затишно.

IMG_20240111_183844.jpg

IMG_20240111_182350.jpg

Але ми точно не могли сидіти майже годину на автобусній зупинці (саме утворилася велика пауза), то ж спробувавши варіант набрати швагра, щоб він нас завіз додому і відкинувши його через вживання ним великої кількості пива ввечері, я вирішив, що непогано буде, що ми проведемо цей час у піцерії. Ну і тут вже гріх було не замовити піцу)). Точніше дві, одну, сирну, для Маркіяна і Даринки, іншу - для нас з дружиною. Обіцяли, що за двадцять хвилин буде і ми пішли в зал посидіти. Там стояла величезна триметрова ялинка, нікого не було і грала приємна джазова музика, яка зразу налаштовувала на святковий лад.

IMG_20240111_190728.jpg

IMG_20240111_190712.jpg

А ось і піцу принесли:

IMG_20240111_192033.jpg

Боже, яка вона була смачна, щойно з печі! Ми іноді замовляємо в них піцу додому, там часто різні акції та знижки і ціни демократичні, але піца, що приїжджала до нас, вже встигала втратити частину свого запаху та смаку, які присутні у перші моменти після того, як піцу витягнули з печі.

Оця вся атмосфера і піца з печі перед різдвяною ялинкою, із сильним снігопадом за вікном, створили справжній зимовий настрій. Я б сказав, що через джаз, що лунав, це була ідеальна романтична атмосфера і я був би дуже радий, як би там була моя дружина. Але я провів гарно час із сином, сподіваюся, що він збереже цей спогад, вік у нього вже підходящий.

IMG_20240111_191520.jpg

Ми з'їли по кілька шматків, решту забрали із собою, щоб пригостити наших дівчат, що чекали нас вдома ☺️.

Sort:  

💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This post was manually selected to be voted on by "Seven Network" Community. (Steem Seven Manual Healing). Also, your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.

 6 months ago 

Ох і зима прийшла!))) Всю країну снігом засипала, лютим морозом землю скувала... Син не відморозив зразу автівку, а тепер на роботу погано добиратися...

 6 months ago 

Так, без машини важко

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 6 months ago 

Перша фотка - хоч на рекламний банер! Чудова ідея й кольори ялинки й пиці дуже добре пасують)

 6 months ago 

Я трохи завис, думаючи чия пика там на фото засвітилася 😄 Аж потім до мене дійшло, що то просто помилка у слові "піца")) Ось такі кумедні ситуації бувають при труднощах перекладу 😉

 6 months ago (edited)

Аааа) сорян) перевірка орфографії не підкреслила) що добре - зараз вже запамʼятаю на все життя)

 6 months ago 

5GeQYkdkTVXgMLtSnYLjCeB13ponnb67yW62AEoEPpD5LQYSckezE7dmY55mFQ5d3QGsDZ93hVQDXYsmcPaMREePgqwzBYJ5G8MSwK6M6wWvUcTL4qPh9DbUeM1tqSBXfByrKew86QiPB1RBLeKobV11JT7i1R1QdzFz3xatec3HUeRGXA615Q1U1fcjQJEZAq4v8nRtMBqaQtZsmG7hfP.png

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66372.71
ETH 3445.12
USDT 1.00
SBD 2.63