Конкурс "Мій куточок світу" #6. Грибні Карпати

in Ukraine on Steemlast month

IMG_20210828_083514.jpg

Привіт, друзі! Ось і знову північ (точніше вже трохи за північ), знову я борюся зі сном. Хвилин двадцять тривала ця битва і як бачите я ненадовго переміг. Це насправді було дуже важко, але я не здавався)). Я ще раніше вирішив, що напишу сьогодні конкурсний пост для @bazer, але ще думав над тим, про що саме писати. І у ці хвилини якраз я куняв, боячись, що от сьогодні буде саме той день, коли я пропущу свій пост на Стіміт 🙂. Але все ж це буде не сьогодні))

То ж я вирішив розповісти вам про Карпати, але цього разу як місце збору грибів. Я спеціально рідко їжджу туди, щоб позбирати гриби, бо це доволі далеченько від мого дому, але в горах у районі Вишкова я був тричі. Особливість пошуку грибів в цьому районі полягає в тому, що коли ти піднімешся на певну висоту (перед тим перейшовши вбік не надто повноводну річку, але вона не страшна лише тоді, коли на вас гумовці), то постійно ітимеш по схилу, лише трохи піднімаючись та опускаючись, через що ноги відвикають ідти по рівному 😄.

IMG_20210828_081301.jpg

Дуже красиво, коли виходиш до якоїсь старої вирубки, тоді відкривається краєвид на протилежні гори, просто неймовірна краса!

IMG_20210828_084215_1.jpg

IMG_20210828_084534.jpg

Але і знаходити гриби, особливо білі - це теж краса ))

IMG_20210828_101209.jpg

IMG_20210828_101214.jpg

Але хоча пріоритетом є білі гриби, все ж трапляються й інші, які я не обов'язково збираю, лиш фотографую, наприклад отруйні червоні мухомори. Але вони також дуже красиві! Шкода, що я тоді не мав фотоапарата, лиш мобільний телефон і не мій теперішній із непоганою камерою, а ще старий. Та ще й день був майже увесь час похмурий, що не сприяє якісним фото.

IMG_20210828_103046.jpg

Бували там і польські гриби, які я брав, хоч вони вже доволі були підстаркуваті, хоча звісно так далеко їхали ми з прицілом на більш цінні білі. А ще на мандрівку, хочі і не надто тривалу, по горах. Це справжній релакс 🙂.

IMG_20210828_091233.jpg

І моховики були, ось така гарна сімейка:

IMG_20210828_095645.jpg

А ще траплялося дещо відмінне від грибів, наприклад карпатські саламандри))

IMG_20210828_095259.jpg

IMG_20210828_102529.jpg

Мабуть саламандри маскуються під доволі специфічний гриб рамарію жовту))

IMG_20210828_090838.jpg

Мені ще ніколи не щастило назбирати в Карпатах надзвичайно багато білих грибів, але в гори, навіть їдучи по гриби, все ж прямуєш не за цим. А мабуть за відчуттям свободи - найціннішим скарбом, який пропонує це місце!

Sort:  
    • Congratulations: This publication was selected for the daily Top 5 macro photography of May/08/24; Community Steem Lens

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 last month 

Яка природа гарна. Мабудь і урожай був гарним

 last month 

Не таким гарним, як очікувалося))). Загалом ближче додому я я бував упішнішим у пошуку грибів

 last month 

Все одно хочь трохи. У нас не має таких місць по близу.

 last month 

Дуже гарні світлини, саламандра мій абсолютний фаворит))

 last month 

Дякую!)). Так, саламандри - дуже милі створіння, куди до них котикам та песикам 😆

 last month 

Ох, і краса у Карпатах! Твої світлини всіляких грибів - це щось неймовірне!))) А ось таку саламандру я бачу вперше...))) Спочатку подумала, що то - гадюка.)))

 last month 

Бо це карпатська саламандра, водиться тільки там і у схожій місцевості неподалік, бачив таких на пагорбах Старосамбірщини

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66647.09
ETH 3474.84
USDT 1.00
SBD 3.20