Freewrite contest. Писанина без обмежень

in Ukraine on Steem6 months ago (edited)

Firefly Пальці людини, які друкують щось на клавіатурі ноутбкука 29937.jpg

Отож, нарешті і сів писати свій конкурсний допис у стилі фрірайту. Як і передбачають умови конкурсу і загалом сама суть терміну фрірайт, що наближено можна перекласти як "вільне письмо", чи "писанина без обмежень" (як мені більше подобається 😉), в мене немає ніякого плану, ніякої попереднього заготовленої структури майбутнього тексту, і що найжахливіше (мати Василева! 😦) я не відштовхуюся від якихось зображень, як я зазвичай роблю. Зображення я підберу пізніше, після того як закінчиться п'ятнадцять хвилин. До речі, це вже виходить не чистий фрірайт, бо є часові рамки, які мені особисто заважають писати у своє задоволення, необхідність оглядатись на який трохи дратує (мабуть треба було поставити таймер, щоб не викручувати постійно одне око у правий кут монітора, де є годинник 😄). Ну і гадаю ми тут не змагаємося у швидкісному друці чи письмі, тобто не важливо скільки ти тих слів "вродиш" за п'ятнадцять хвилин. Тобто не важливо для перемоги в конкурсі, хоча самому цікаво.

До речі, щодо скорописання чи друкування. Я пишу доволі швидко, принаймні конспекти записувати вдавалося, хоча із купою скорочень, а от друкування на початках мені було дуже важким заняттям. Навіть коли у мене з'явився комп'ютер, поки я не почав займатися написанням текстів професійно, це все були дитячі забавки по швидкості. Хоча щодо "професійно" я таки прибрехав, я так і не освоїв техніку друку усіма пальцями, я друкує лише двома, тобто переважно задіюю по одному пальцю (вказівному) на руці. Але я отримую від такого способу творення тексту (тобто клацання по клавіатурі) справжнє задоволення, тобто в мене писанина, наприклад, ручкою, не є в пріоритеті. Якщо чесно, то я вже і забув, коли я писав ручкою довгі тексти. Це було насправді дуже давно. Зараз найдовші тести, які я пишу ручкою - це різноманітні заяви. Ох, я і написався їх достатньо за останній рік. То ж набирання тексту на клавіатурі - це для мене зараз справжнє вільне вираження своїх думок без рамок (майже 😉).

Час вийшов! 😊 (вийшло 313 слів без слів у дужках 😄).


Картинку "намалював" для мене Adobe Firefly (що, в принципі, видно по його "підпису" 😊).

Sort:  

@tipu curate

;) Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

 6 months ago 

Молодець! У мене значно менше, хоч я і писала авторучкою...))) Та воно і не дивно - вже пройшло 53 роки відтоді, коли писала лекції...)))
Мабуть, у нашій спільноті я "наймолодша"!)))

 6 months ago 

Це ви молодець! Я дивуюся вашій молодечій енергії та завзятості, бажанню вчитися та освоювати щось нове. Моя мати, наприклад, зовсім не така активна в плані освоєння нових технологій)).

 6 months ago 

До речі, такий от фрірайт це дуже непоганий метод розібратися з деякими психологічними проблемами. Тільки писати треба зранку, як прикидаєшся, як я кажу - не приходячи до тями)

 6 months ago 

Я гадаю, що необов'язково зранку, просто мені особисто потрібно відключитися від зовнішнього світу, треба, щоб ніщо не відволікало, треба або щоб була тишина, або ж я вдягаю навушники та включаю якусь легку музичку чи шум дощу, хард рок не підходить)).

 6 months ago 

Бомба -ракета 😉

😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

Давно я так не сміявся від перечитування тексту. Прям відчувається який ігровий азарт у вас викликав процес написання. А сімаюче око, що косить на правий нижній вугол - то ж справжній шедевр!!!

Дякую за участь 😊

 6 months ago 

Будь ласка! Я просто не міг не взяти в ньому участь)). І хоча це було не на швидкість, це доволі непоганий результат, я вважаю 😉. Ну і якби я не виправляв все, що я понатискував, це все було б важко прочитати і зрозуміти)) .А хотілося б навчитися ще й так друкувати, тоді це було б ще швидше, просто для себе.

 6 months ago 

Швидке друкування - дуже корисний навик. Особливо для людини яка веде блог. Фото - то хорошо, але фото з текстом то вже в кілька разів краще )))

 6 months ago 

Ну, є люди які фотографують і не люблять писати і викладають світлини з мінімальним описом. Бо там фотографії справді промовляють самі за себе. Може навіть і одне фото дуже багато розповісти, краще за тисячу слів, тому я до цього нормально ставлюся. Але звісно, не для щоденних повідомлень.

 6 months ago 

Ага, правда до їхньої якоссті роботи я ще зовсім не дотягую )))

Хоча, напевно, я й не прагну. Кожному своє. Мені куди приємніше писати пости та строчити коменти

 6 months ago 

А я, чесно кажучи, розучилася писати ручкою зовсім)) Навіть вірші пишу прямо в планшет без чернетки)) Дякую ... треба б і мені спробувати ... тільки я розучилася говорити прозою - прокидаюся вже з віршами) Це, мабуть, хвороба і ліки одночасно ... Я б показала, як я народжую свої бліци за п'ятнадцять хвилин, але думаю, що таке не підійде ... Здрастуйте!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68666.90
ETH 3251.63
USDT 1.00
SBD 2.67