Фотоконкурс "Мій куточок світу" №11. Світанок на морі

in Ukraine on Steemlast month

P6112168.JPG

Привіт, друзі! Я давно хотів написати свій допис про це місце в рамках фотоконкурсу "Мій куточок світу" від @bazer, але ніяк не знаходив сил та часу. Взагалі це чудовий конкурс, але, як не парадоксально, я беру рідко в ньому участь. Це все тому, що свої дописи на Стіміт я зазвичай пишу пізно вночі, і моїх сил вистачає (і то не завжди, бо часто засинав просто за ноутбуком), а пост мені хотілося написати ретельно підготовлений, бо треба пригадати масу подробиць, а пам'ять вже не та, якби не велика кількість фото, то я б мало що згадав би.

Отож, сьогодні я хочу поділитися з вами світлинами з 2019 року, коли ми востаннє були на морі. Тоді дружині дали путівки (ну як дали, можна було просто взяти зі знижкою, розмір вже не пам'ятаю) в санаторій-профілакторій. Добре, що ми все ж поїхали тоді, бо вагалися, зараз ці території окуповані, на жаль. Взагалі, всюди де я був на морі в Україні, всі ці території зараз окуповані, це на Генічеській косі. Добре, що я так і не добрався до Одеси чи Затоки.))

А фото ці зроблені на світанку, ще до заходу сонця і під час нього. Для цього довелося встати дуже рано, десь о четвертій. Але це не було проблемою, бо це був відпочинок тоді і я висипався 😊.

Час на світанку - він просто неймовірний, як і саме місце на березі моря, на пляжі, де зустрічається земля із великою водою, а також із безкрайнім небом. Коли довкола немає ані душі, але тобі зовсім не самотньо, бо море говорить з тобою.

P6112167.JPG

P6112175.JPG

P6112172.JPG

Пам'ятаю, що я двічі ходив тоді на берег моря на світанку. Першого разу я спеціально заводив будильник, а другого разу спрацювала без причини пожежна сигналізація, і я просто скористався нагодою сходити і ще раз побачити, як сонце сходить на морі, адже це зовсім по іншому відбувається, аніж на суходолі, ніщо не заважає милуватися величним видовищем, коли із темних вод виринає червона вогняна цятка (це не схоже на велетенський диск, як це зображують у фільмах, я не знаю чому так).

Я дуже сподіваюся побувати там ще раз, коли цей прекрасний куточок повернеться додому 😓. А морський вітер із слабким запахом йоду розвіє над морем смердючий запах орків, які наче саранча, наче грибок чи чума, заразили собою тамтешні прекрасні бази відпочинку.

P6112204.JPG

Sort:  

Це дійсно краса 🥹 чекаємо повернення додому!

 last month 

Дякую!

!upvote 15


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven).

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 185%

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

Це так гарно, що ви поділилися світлинами і спогадами з вашої подорожі на море! Морські світанки завжди мають особливу магію і надихають на роздуми про красу природи. Так приємно читати ваші враження від цього відпочинку і подивитися на чудові фото. Надіюсь, що ви зможете повернутися туди і насолоджуватися цим чудовим куточком природи знову.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67383.45
ETH 3525.45
USDT 1.00
SBD 2.70