Дуже спекотний день

in Ukraine on Steem5 days ago

IMG_20240619_182922.jpg

Вчора було спекотно, а сьогодні дуже спекотно! То є довелося діставати із закапелків надувний басейн (ну як басейн, басейник 😄. Але ми спеціально взяли такий невеличкий, щоб можна було без проблем набрати воду, щоб поміняти. А ти діти постійно вискакують, бігають по траві, то воно швидко забруднюється) і перевіряти чи не послабшала дихалка за рік. Я збирався купити насос для такого типу штук, через які відбувається накачування ще торік, але благополучно про це забув.

IMG_20240619_201033.jpg

То ж діти собі плескалися (але тільки зранку і після четвертої через потужну спеку в обід), а собі працював у своєму імпровізованому кабінеті на другому поверсі у нашій майбутній спальні. У мене були відчинені двері на балкон та вікон, то ж до обіду було цілком комфортно, але по обіді це вже не рятувало і голова під умовний кінець робочого дня вже геть не петрала адекватно.

Діти ліпили якість поробки з якогось незвичайного пластиліну, який потім твердне. Ну, точніше .він дуже поширений, просто я забув його назву. А ще я звик до класичного м'якого пластиліну, який можна при бажанні розім'яти знову)). Отож, Даринка зробила мені цю штуку, що на першому фото. А це Маркіян зробив мамі:

IMG_20240619_183133.jpg

Після роботи довелося поїхати в магазин за продуктами. Взяв дружини велосипед, бо у своєму я пробив камеру. Мчати з гори вниз по трасі було дуже приємно та освіжаюче, а от вгору підніматися - уже не так цікаво 😄.

Потім взявся косити чергову ділянку трави. Робив проходження двічі. Перший раз поставив максимальну висоту від землі, а коли вже проходив в друге, то скільки міг близько до землі.

IMG_20240619_202719.jpg

Нечисленні вишні вже дозріли, скоро треба буде рвати:

IMG_20240619_202736.jpg
.
Світла не було цілий вечір, включили пізно через зо ми з дружиною вечеряли вже по десятій. Це не страшно, бо лягаю я не раніше першої. Але зараз перша наближається і мене тупо вирубує. То ж іду я спати.))

Sort:  

!upvote 15


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven).

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 185%

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

TEAM 2
: Congratulations! This post has been voted through steemcurator04. We support quality posts, good comments anywhere and any tags.

Team 2 curation.png

Curated by : @shiftitamanna
 3 days ago 

Цікавий матеріал, подобаеться те що можно вдруге викорисиувавати. Поделки супер

 3 days ago 

А можна вдруге використовувати? Я думав, що це щось типу полімерної глини. Це якщо ви про той "пластилін". "Поделки супер". Дякую, хоч це не я робив 😁

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60771.43
ETH 3271.80
USDT 1.00
SBD 2.44