Diary game. 02.01.2024

in Ukraine on Steem6 months ago

IMG_20240102_161243.jpg

Усім привіт! Давненько я вже не писав "номерних" щоденникових постів, але вчора гортав стрічку своїх дописів, щоб прикинути, скільки часу пройшло від мого повернення на Стіміт (для довідки - приблизно 2.5 місяці) і зрозумів, що вони дуже допомагають орієнтуватися у власних записах. Тож нехай мій сьогоднішній пост буде теж такою інформативною віхою.

То що ж сьогодні відбулося? Відбулася вже друга масова ракетна атака за декілька днів і знову ППО відмінно спрацювало, хоча є жертви і руйнування, куди ж без них 🙁. До Львова сьогодні нічого не летіло, найбільше дісталося Києву та Харкова. Проте москалі і тут показали свою недолугість, спустивши ракету на власне село. Але це їхні проблеми, хай хоч один одного до єдиного повбивають.

У нас першу половину дня знову лило як з відра, проте після обіду, коли я відводив Маркіяна в "Розумійко", вже розпогодилося.

IMG_20240102_162848.jpg

Мені здається, що я помітив, що день став трішки довший, хоча з часу зимового сонцестояння пройшло лише десять днів.

IMG_20240102_162912.jpg

Сьогодні теща забрала в соцзабезі наше з дружиною посвідчення багатодітної сім'ї, а швагро мені ввечері його привіз. То ж нарешті завтра зможу піти в староста і оформити додаткову виплату на третю дитину. Але, як не крути, до Яворова все одно треба буде з'їздити, в обленерго, треба буде заплатити штраф, за те, що як мені до війни підвищували потужність (тоді я мав грандіозні плани ставити сонячні батареї), то позривали пломби. Та ще й потрібно з'ясувати питання, що в мене сталося з лічильником. Нещодавно з дружиною помітили, що показники денної зони завмерли і не змінюються, натомість цифри нічної зони аномально великі. Схоже, що лічильник почав все однаково рахувати по нічному тарифу. Він, звичайно, на 50 відсотків дешевший, але я не думаю, що таке халява в мене пройде, потім ще доплачувати доведеться , то ж треба розібратися. На гарячу лінію обленерго додзвонитися я не зміг.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60646.47
ETH 3379.85
USDT 1.00
SBD 2.51