Чи має літо мінуси

in Ukraine on Steemlast month

IMG_20240721_173310.jpg

Привіт, друзі! Щось не писальницький у мене день сьогодні, хоча я начебто і не втомився і спати поки що не хочу. Чесно кажучи, гадаю таке може ж бути, що просто не хочеться писати? Бо у мене таке рідко буває, навіть коли я сильно втомлений, то можу не писати через те, що дуже втомлений, а не через те, що не хочеться. А сьогодні власне щось не дуже є таке бажання. Просто почав писати, в надії, що трохи розпишуся (чи розклацаюся), поки так собі.

Нічого цікавого сьогодні зі мною не відбувалося і це мабуть не так погано, бо ж власне і нічого поганого не сталося, як і доброго, баланс не порушений - от і чудово. Погуляли хіба перед вечором удвох з дружиною і Максимом. Планували усі разом пройтися, але старші діти вирішили удома залишитися, бо до них якраз прийшли у гості двоє дівчаток з Києва, які раніше жили тут по сусідству у 2022, а потім повернулися додому, коли безпосередня загроза минула. А оце вони приїхали в гості на кілька днів до тих людей, в яких вони жили.

То ж старші залишилися, а ми з малюком на візочку вирушили в напрямку до найближчого магазину, щоб купити собі по морозиву і прогулятися (за моєї ініціативою 😁) до найближчого соснячка, з примарною надією, можливо маслючки там з'явилися. Я мало на це сподівався, бо останній дощ і то не сильний, був майже тиждень тому, просто цікаво було. Ми пішли по польовій дорозі, де все заросло пишними травами.

IMG_20240721_173053.jpg

У самий сосняк пішов я сам, дружина з візочком збоку по дорозі ішла. Я ж поглянув, що грибами та і не пахне, просто пройшов і за той час поласував морозивом.

IMG_20240721_173845.jpg

IMG_20240721_174437.jpg

Поки ми гуляли, стало душніше, одразу ж десь налетіли ґедзі і стали психологічно виснажувати нас, літаючи хмарою довкола, бо ми переживали, щоб один не вжалив Максима. На щастя цього не сталося, але все одно було неприємно відчувати себе худобою, тому ми швидко поспішили додому. Тому і так не надто цікава прогулянка взагалі виявилася зіпсована цими набридливими комахами. А я тільки вчора казав дружині, що сезон ґедзів вже минув, бо духота на вулиці минулася. Але я помилився, як тільки припарило, то ці комахи знову з'явилися.

Тому кожна пора року є по своєму прекрасною, але і має свої недоліки. Для мене особисто влітку найбільшими мінусами є комарі та ґедзі, ну і спека віднедавна (коли вона у нас аномально виросла).

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57726.29
ETH 2446.50
USDT 1.00
SBD 2.39