Конкурс "Вільного письма"

in Ukraine on Steem4 months ago

P2043126.JPG

Чесно кажучи, я думав пропустити цього разу черговий етап конкурсу з фрірайту, думав написати щоденниковий пост, але все ж надав перевагу "вільному письму", бо подумав, що @cranium може образитися на мою відсутність 😉. Як завжди жартую). Але в кожному жарті є лише невелика частина жарту, то ж думайте самі 😏. І так, коли вже писати щось у стилі фрірайту, то геть теми, геть щоденникові пости, що ж це за "вільне письмо", затиснуте у якісь рамки, га? Хоча на те воно і вільне письмо, що його не примусиш коритися, то воно може і завернути на криву доріжку викладення якогось хронологічного проміжку вашого швидко промайнулого дня наповнено нудними, або ж навпаки драйвового, сповненого несподіваних пригод. Але ж не все описувати...

То чого я не хотів витрачати свою енергію на виплескування геть необтяженого обмеженнями вільного викладу своїх думок? Так же ж можна отримати 3 Steem "на халяву". О, це не халява, це справжнє мистецтво, а халява - це затиснути на клавіатурі букву "о" і не відпускати півгодини 😄. Хоча ні, і це не халява, бо це ж страшенно палець втомиться, може навіть болітиме. А коли клацаєш ними по клавіатурі по черзі, то вони доторкаються до поверхні клавіші дуже недовгий проміжок часу.

До речі, я вже вдруге пишу свій пост під музику і це мені не заважає. Це буває дуже рідко, щоб мене музика не відволікала, переважно щоб розслабитися і відокремитися від навколишнього світу я слухаю шум дощу. І це навіть не залежить від того, чи подобається музика чи навпаки, а навіть не знаю від чого. Цього разу "зайшла" Клавдія Петрівна. Не знаю чи надовго, але поки під ці доволі різні пісні пишеться доволі непогано.

Фото, до речі, моє. Зробив його з ґанку батьківського дому максимальним зумом фотоапарата. Це десь за три кілометри по прямій (дуже умовна прикидка, плюс-мінус кілометр 😄). Цю місцину називають каменоломом, схоже, що там колись камінь видобували. Там ще досі із землі видніються брили вапняка. А на горі дуже гарне місце для пікніків, видно дуже далеко. Давненько там не бував...

Вочевидь мене трохи "попустило" після вчорашнього. Зрозумів одну річ - що мене тут все ж читають, думаю з десяток людей може пост прочитати, то ж це не зовсім крик у порожнечу, то ж не варто такі безрадісні пости писати, бо хто читаю їх із схожим настроєм, отримує потужне "посилення" свого кепського настрою. Тому (хоча і поділитися своїми переживаннями теж іноді варто і корисно), гадаю все ж треба зібратися докупи і зібрати всі свої сили і робити щось конкретне - працювати, платити податки, донатити, допомагати кому є змога, буде нормальною людиною. Бо якщо кожен з нас буде свідомим, то звідки ж тоді візьмуться козляри? Ну а що буде далі, дивитимося по ситуації. А там побачимо.

А зараз вже наближається весна, он дивлюся на берези на фото і згадую, що і собі вже скоро доведеться братися до збору березового соку. Будемо прочищати нирки, а потім заготівля смачного натурального напою, який ідеально смакує в літню спеку 😉.

Ось і час вичерпався (це було півгодини, точніше двадцять вісім хвилин 🙂). Дякую за увагу!

Sort:  

!upvote 40


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven). Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 0%

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 4 months ago 

Logopit_1673449593323.png

 4 months ago 

Прекрансе повідомлення з яким незрозуміло що робити. Ні зрозуміло - треба йти читати Ваший попередній пос де настрою не було. Воно ж коли цікаво - то гірше ніж болить )))

 4 months ago 

Що робити, що робити, тепер ми квити, але я хоч точно знаю, що я втратив свої гарантовані 3 Steem, а що втратили ви - це залишиться загадкою)). Але насправді ці технічні проблеми вже бісять, невже ніхто не може це виправити? І що справді не було видно в блокчейні? Бо я думав, що то проблема інтерфейсу тільки, оцього корявого стіміт-блогу. А якщо в блокчейні - то вже зовсім кепсько. 😒

 4 months ago 

Справді. Тут або Ви забули кинути посилання, або воно якимсь "дивом" не опублікувалось. За згадування я не можу сказати. Ще руки туди не добрались

image.png

 4 months ago 

Ого-го-го, я стільки червоних галочок не залишив, я з тих, кого вони дратують і я одразу переглядаю))). Тільки це все одно не допомагає при пошуку постів, бо я забуду, треба записувати хіба попередньо))

 4 months ago 

Так. Я так і роблю. Викоритсовую https://steemworld.org/@cranium - щоб відслідкувати блокчейн (там логін в адресі можна змінити на свій)

та онлайн блокнот, куди все записую. Мені подобається функціонал - https://hackmd.io/

 4 months ago 

О, мені достатньо звичайного віндовсівського блокнота, який завжди під рукою 😄. Найпростіше, що може бути, але іноді це найкраще працює)). Зробив замітку та й усе, головне щоб усе в одній папці було.

 4 months ago 

О так, але я не завжди працюю з одного ПК, тому доводиться користуватись більш/менш надійними онлайн ресурсами яккі і проті і фукціональні.

 4 months ago 

А ще бісить що стандартний інтерфейс виплати постійно завищує, а от upvu їх адекватно відображає. І ... і все, бо я був втішився, коли @o1eh кинув на нього посилання, але воно щось не працює, не можливо нічого запостити чи прокоментувати.((

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60723.46
ETH 3353.68
USDT 1.00
SBD 2.51