"My photo memories" contest #29 - Поїздка на річку.steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem12 days ago

Всім привіт, хочу поділитися своїми спогадами, як ми їздили на відпочинок.
IMG_0265.jpg

Це було літо, спека, все що хотілось зробити в ці дні, це не вилазити з дому, та лежати в прохолодному приміщенні.

В один день ми з друзями по роботі підняли тему, а не поїхати нам кудись на річку. Бо разом на той момент ми ще не збирались ні разу і ці розмови були скоріш схожі на теми п'яних друзів, які збираються відкрити бізнес, коли протрезвіють. Але я вирішив дати цьому ділу хід, бо на річці я останній раз купався в Україні, а на той момент це було 2 роки тому. Фізично один би до річки я не доїхав, бо в мене машини не має, а в друга є).

З самого початку планували поїхати в трьох, взяти щось з собою перекусити і на цьому все. Але деякі знайомі почули про цей план і захотіли з нами. В підсумку нас зібралось одинадцять людей і тепер ми їхали не просто скупнутись та перекусити, а конкретно посидіти, поїсти шашлики та накупатись щоб аж губи посиніли. А в цілому, мені такий план сподобався більше, бо шашлики я теж давно не їв)

Із за того, що нас зібралось досить багато людей, в нас виникло питання, як доїхати до річки, машини всього 2 і максимум поміститися може 8 людей. Вирішили питання просто, будемо їхати два рази, честно кажучи не заздрю водіям)

Коли приїхали, почалось найскладніше, це знайти місце, яке всім сподобається. Враховуючи, що ми там були в перший раз, то блукали ми довго. До цього ще додати те, що людей було багато і командирів також. Одному не подобалось те, другому інше. В підсумку ми приблизно цілу годину намагались знайти місце, але все ж таки в нас вийшло.

Прийшла пора розподіляти обов'язки. Ніхто не хотів смажити шашлики, бо це одразу ти там біля цього мангалу будеш прив'язаний поки не посмажиш все м'ясо. Ми зробили все по чесному, тягнули сірники, в кого зламаний той і смажить. Як же я був радий, коли мені випав цілий сірник. Якщо що, ми нашого кухара одного не кинули, все одно допомагали.

Коли ми осіли, почали веселитись. Пили, їли шашлик, він такий смачний був, що я готовий його їсти на ранок, обід та вечерю.

Це я з тим самим шашликом у руках)
IMG_0252.jpg

Купались досхочу, один знайомий взагалі втопив свої окуляри, але ми виявились досвідченими водолазами і знайшли їх.

Доречі це вони на мені)
IMG_0281.jpg

Під кінець я зрозумів що дуже сильно обгорів, коли друг поклав руку на плече, я думав що я там помру від болю)

Приблизно тут я зрозумів, що в мене мінус плечі
IMG_0320.jpg

Доречі, на фото вище дівчина мого друга переплутала мене з ним і весь час думала що спереду неї сидить її хлопець, кумедно вийшло)

Час пройшов дуже швидко, вже вечеріло і треба було збиратись додому. Спочатку додому поїхало 3 людини, а вже за ними через хвилин 40 забрали і нас.

Всім дякую за увагу, до зустрічі!)

Дякую @yetaras за конкурс.

Конкурс тут - https://steemit.com/hive-145157/@yetaras/my-photo-memories-contest-29-or-or-or-konkurs-moyi-fotospogadi-29#@yetaras/si5iyn

Sort:  

@tipu curate

;) Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

 10 days ago 

Thank you!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63760.92
ETH 2737.73
USDT 1.00
SBD 2.60