Diary Game:17-20 June 2024: My third exam. Preparing for one’s . I want to chill. It’s summer but I don’t feel it.

Слава Україні!
Я здала третій найголовніший екзамен, і у вівторок буде останній, до якого я ще не почала готуватись 😅

IMG_2781.jpeg

У Львові трохи стало скучно, тому я приїхала в Рівне якраз до наступного іспита, і привезла своє фортепіано.

IMG_2826.jpeg
Велика коробка то моя.

IMG_2795.jpeg
Це я купувала матеріали, щоб відкрутити фно, а потім самостійно все замотати-відчула себе майстром.

Опишу як проходили дні перед третім іспитом:
IMG_2763.jpeg

IMG_2764.png
Я погуляла з подругою аж до вечора, і поверталась пізно на квартиру, люди ходили,але було доволі темно, тому подзвонила Олі, яка зараз в Донецькій області (вони на наступному тижні вже повертаються) і ми поговорили, аж доки я зайшла вже!

IMG_2773.jpeg
Трохи погано харчувалась 🙃, але зараз в Рівному їм багато фруктів з власного огороду, і кабачки, мʼясо.

IMG_2772.jpeg
Остання репетиція перед академом.

IMG_2760.png
Зум-готуємось до табору від ссх( спільнота студентів християн)

IMG_2780.jpeg
😍

У Олі вже закінчилось навчання, тому ті дні я була сама, але не сумувала, було багато справ. А зараз в Рівному , в наступному напишу як пройшов останній іспит, як ці дні тут проходять, і можливо напишу деякі плани на літо 🌞

Sort:  
 5 days ago 

Дуже гарний пост!

Дякую🫂

 5 days ago 

Здасте іспит більше хвилювання. Успіхів

Це точно) тому я й не дуже переживаю 😅

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61740.86
ETH 3453.31
USDT 1.00
SBD 2.51