The Steemit Awards 2023 by @tinochka2

in Ukraine on Steem8 months ago

image.png

Доброго дня, друзі!

Зараз на платформі проводиться Конкурс на Премію The Steemit Awards 2023, в якому я теж вирішила прийняти участь.

Чесно кажучи, вибір для мене завжди тяжкий, бо я боюсь когось образити, тим паче, що в нашій українській спільноті майже всі гідні мого вибору!))) Тому я так довго зволікала з дописом...
Але треба вибрати найкращих із кращих...

НАЙКРАЩИЙ АВТОР

На мою думку, найкращим автором є @o1eh.
Я завжди просто захоплююсь його цікавими різноплановими і дуже професійними дописами, з яких можна почерпнути багато чого корисного для себе!

НАЙКРАЩИЙ УЧАСНИК СПІЛЬНОТИ

Найкращим учасником спільноти для мене є @olesia.
Її невгамовна енергія просто дивує! Вона - і Адмін спільноти, і проводила дуже цікаві Конкурси про дітей, про квіти, у яких ми залюбки брали участь... Не дивлячись на свою важку життєву сітуацію, @olesia завжди підтримує інших.

НАЙКРАЩА СПІЛЬНОТА

Звичайно, це наша Українська спільнота Ukraine on Steem!

А хіба ж може бути якась інша спільнота найкращою для мене?!))) Коли у мене трапилась велика біда, учасники нашої спільноти першими прийшли на допомогу!
Через страшну війну багато хто виїхав з України і не пише дописів, але я вірю, що після перемоги всі повернуться додому, і наша спільнота Ukraine on Steem розквітне, як Планета навесні!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 8 months ago 

Привіт, Валюша! Підтримую двома руками твій вибір! І Олег – унікальний організатор, пам'ятаю його конкурси, завжди з радістю читаю його дописи, та Олеся – славна та уважна до всіх із її незабутніми квітковими змаганнями. І що дуже важливо наголосити – це людські якості цих людей. А співтовариство наше - так... Це нова форма спілкування та взаємовиручки у важкий воєнний час. Велике дякую і Юлі, яка в перші хвилини після того, як у мене сталося горе - "вороги спалили рідну хату"(як у пісні) - простягла мені руку допомоги, це новий мій друг - Андрій та Олег, які незважаючи на величезну зайнятість у нашій укр.спільноті - завжди поряд...переживають, вселяють надію на майбутнє. І дякую всім іншим дорогим братам і сестрам за підтримку, за віру в мене, за бажання допомогти вижити моєму "блукаючому атому". Нехай процвітає наша спільнота.

 8 months ago (edited)

Так, згодна з тобою на 100 відсотків! Аби можна було вибирати по 3 людини в кожній номінації, то і Юля, а Андрій, звісно були б там! А чого б тобі самій не написати допис?!))) Дуже б хотілося подивитися твій вибір, бо робити вибір у моєму дописі - це неправильно!))) Бо в мене самої серце крається, що не можу відзначити всіх гідних Премії!

 8 months ago 

Я просто написала відгук, маю право на це)) Підтримала твій вибір)) Підтримувати – це завжди правильно, якщо вибір наш збігся) Ти ж сама правильно помітила, що можна не всіх сюди вмістити! Якщо буде потрібно, напишу і свій допис)) Доброго ранку)) ✋🌹

 8 months ago (edited)

Привіт! Доброго дня!))) Звісно напиши, Олечко, поки є час!

 8 months ago 

Підтримую!

 8 months ago 

Щиро дякую за підтримку, @animal-shelter! У тебе теж неймовірно цікаві дописи про твоє величезне сімейство тварин і птахів!)))

 8 months ago 

Дякую! Це так несподівано і приємно. Наче нічого такого особливого і не пишу, але я радий, що вам сподобалося. Тепер буду старатися ще більше.

 8 months ago 

Скромність - це, звичайно, добра якість, але правда життя саме така!))) Як на мій погляд, то дописи дуже цікаві! Ох, і нелегко робити вибір!

 8 months ago 

4126.jpg

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64625.84
ETH 3233.39
USDT 1.00
SBD 2.65