You are viewing a single comment's thread from:

RE: Про медицину

in Ukraine on Steemlast month

Як це все знайомо! ((( Мені пощастило записатися на безкоштовну томографію три місяці тому, через дві неділі піду робити... І це тільки тому, що серйозні підстави - онкологічна операція...
А ось сімейний лікар написала здати гормони перед візитом до ендокринолога та не ті, 500 гривень коту під хвіст, знову треба платити стільки ж за інші гормони... Треш якийсь!

Sort:  
 last month 

А ось сімейний лікар написала здати гормони перед візитом до ендокринолога та не ті

Ну це просто обурливо, хай би сама і платила якщо вона не те виписує! Звідки людина на пенсії має взяти гроші на всі ті аналізи. А операція - це ж космічні витрати.

Бажаю вам щоб все пройшло якнайкраще. Хай Господь вас оберігає!

 last month 

Та не можу я пред'являти претензії, бо вона добра знайома моєї доньки... Нехай це буде сама велика втрата в моєму житті! Слава Богу, що у мене є підтримка - Стіміт, бо я навіть не знаю, що б робила без нього і коли потрібні були гроші на лікування, і на оплату опалювального сезону!
А за побажання щира дякую, Олеже!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54733.25
ETH 2475.50
USDT 1.00
SBD 2.15