You are viewing a single comment's thread from:

RE: Великий конкурс "вільного письма"

in Ukraine on Steem7 months ago

Молодець, настрочила багатенько!))) Мабуть, двама руками?))) Привіт, Оленько! А мені простіше кульковою ручкою написати... Ось саме сьогодні збираюсь!)))

Sort:  
 7 months ago 

О, Валю, чи тобі не знати мої швидкості? Я швидко думаю, швидко говорю, швидко друкую) Швидко живу! Вчора, коли настала тиша, вирішила спробувати видати на ходу щось у тиші. Глянула, що зарядки залишилося 15 відсотків, а це зазвичай завершується хвилин через -15- 30) Ось мені і таймер не потрібен, згасне - і кінець вільного листа)) Писала прямо у програмі з перекладачем, я ж думаю російською. Завершила писати - скопіювала український варіант) А вірші, ти теж в курсі, я не пишу в чернетках, я на них розмовляю) Ось і спробувала, як казав Петро Перший - "говори без папірця" (без чернетки) - "щоб дур твій був видно")). А вірші в мене - в основному бліци (10-15 хвилин) Мені легше було допис написати весь у риму, але йшла за думкою, без зупинки)) Як Бог дав)) Привіт))

 7 months ago 

Привіт, Валюша! Написала відповідь, а вона зникла ... Пишу ще раз, але коротко) Чи тобі не знати моїх швидкостей?! Швидко думаю, швидко говорю, швидко барабаню 🥁 на клаві. Навіть вірші публікую відразу в планшет, це в основному бліци - 10-15 хвилин) Мені легше було весь допис написати в риму, але при перекладі - рими губляться, а я думаю російською, це зайняло б більше часу, а в планшеті завершувалася зарядка. ..Тому зробила, що зробила)) Як згори думки лягли! Але в римованих рядках і про тебе згадала)) ✋🌹

 7 months ago 

Та твоя відповідь нікуди не зникла!))) Просто зараз вона з'являється не відразу, як раніше, а через деякий час...))) Тому у тебе зараз аж дві відповіді!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56739.93
ETH 2400.98
USDT 1.00
SBD 2.30