Конкурс "Вид з мого вікна" № 40. За моїм вікном - весь світ!

in Ukraine on Steem3 days ago

005.JPG

Привіт, друзі!
А ось ще один конкурс відновився - Конкурс "Вид з мого вікна", який ініціювала @strecoza, і я теж знову залюбки приймаю в ньому участь!)))
Сказати чесно, вид з моїх вікон на дитячий садочок "Перлина", на даний момент не дуже цікавий, бо осінь ще не спромоглася розмалювати листя дерев та кущів в яскраві жовті, багряні та червоні кольори... Це станеться, сподіваюсь, трохи пізніше...
А сьогоднішні фотографії, які я зробила з вікна своєї лоджії, що виходить на Схід, мають ось саме такий вигляд:

image.png

image.png

Кухонне вікно знаходиться з іншого боку нашої квартири і виходить на захід, у двір, де можна побачити наразі ось такий вид:

image.png

image.png

З цієї сторони будинку ще багато всіляких квітів, які ще й досі цвітуть, та дитячі м'які іграшки прикрашають полісадник поміж двох під'їздів... Дуже шкода, що з дев'ятого поверху майже не видно чарівних троянд, які я просто обожнюю!))) Хоча, якщо уважніше придивитися, можна все ж таки їх побачити!)))

image.png

Зате з моїх вікон можна побачити неймовірні світанки, особливо коли сходить сонечко над будинком навпроти...

НЕБО ВЕРЕСНЯ 014.JPG

НЕБО ВЕРЕСНЯ 023.JPG

Або ось такий фантастичний світанок, від якого неможливо відвести зачарованого погляду очей...

005.JPG

002.JPG

Дуже часто я бачу чарівні заходи сонця, що ховається від людських очей увечері... І така краса мене завжди надихала на написання вірші...
Ось один з них:

Захід сонця такий осяйний,
Мов рожеві фламінго злетіли.
У полоні небачених мрій
І душа опинилась, і тіло.

Мабуть, винна в усьому весна,
Її подих п'янкий та шалений...
Її вдача, така запальна,
Визиває захоплення в мене!

Так і вабить за обрій… Туди,
Де розквітли вже проліски білі.
Де струмочки джерельні води,
Наче дзвони співучі весільні.

Лише мить - й зашумлять знов гаї
Надзвичайним концертом пташиним...
Не дадуть спати нам солов'ї,
Проганяючи сон без упину.

І ми підемо в зоряну ніч,
В рай бузковий гайнем до світання,
Де, як в юності ти, віч на віч,
Знову скажеш мені про кохання!!!

АРБУЗЫ 010.JPG

АРБУЗЫ 015.JPG

Так що, за моїм вікном - весь світ!)))

Посилання на Конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/konkurs-vid-z-mogo-vikna-40-contest-view-from-my-window-40

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

TEAM 7

Congratulations!

THE QUEST TEAM has supported your post. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags


postbanner.JPG

Curated by : @sduttaskitchen

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63491.17
ETH 2618.75
USDT 1.00
SBD 2.79