Конкурс - «Об'єкт тижня» #73. Чашка - подарунок від НОВОЇ ПОШТИ

in Ukraine on Steem4 days ago (edited)

image.png

Привіт, друзі!
Дуже рада відновленню Конкурса "Об'єкт тижня", який ініціювала @strecoza і тому знову залюбки приймаю в ньому участь!

Скажу чесно, я його "прогавила" і, якби не допис моєї онучки, мабуть таки, в цьому турі не прийняла б участі...))) Але "добре все, що добре закінчується!")))

Хочу вам розповісти про чашку, яка з'явилася в нашій квартирі багатенько років тому... Мій чоловік, а за ним і син пішли працювати в досить респектабельну солідну організацію "НОВА ПОШТА", яка не мала свого автотранспорту, а наймала для вантажоперевезень посилок по всій Україні людей з вантажівками - від маленьких до здоровенних фур...

Мої чоловік та син працювали водіями на машинах у одного господаря... Син - на десятитонній автівці, а чоловік - на восьмитонній... Машини, хоч і не нові, виглядали чудово - просто таки святково, і мали білий колір.

imgonline-com-ua-Resize-fSzRs56x6A1.jpg

Відділення НОВОЇ ПОШТИ, куди з терміналу розвозили посилки, були у всіх районах нашого рідного міста Запоріжжя, і тому, їздячи туди, чоловік завжди мені привозив море чарівних фотографій, які є і досі в теках мого комп'ютера...

Звісна річ, НОВА ПОШТА працювала майже у всіх містах України, але мої хлопці працювати тільки в місті...

На деякі свята НОВА ПОШТА робила подарунки своїм робітникам...
Одним із таких і була ця чашка, якою і досі залюбки користується мій чоловік...
Вона мені теж дуже подобається, тому навіть я інколи беру її, аби попити з неї кави з молоком!)))

image.png

На зворотній стороні цієї чашки - напис у формя серця...

image.png

У сина теж була така, ось тільки не знаю, де вона поділася...

Навіть не можу пригадати скільки часу чоловік та син працювали там, але з початком повномасштабної війни, яку нам нав'язали нелюди-рашисти, господар продав свій автотранспорт і виїхав за кордон...

За цей час НОВА ПОШТА розширилася і має тепер свої відділення у багатьох країнах Європи, таких як Великобританія, Естонія, Іспанія, Італія, Латвія, Литва та Молдова... І я думаю, що й надалі мережа НОВОЇ ПОШТИ буде ставати все більшою, бо є неабиякий попит на їхні послуги...

Посилання на Конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/konkurs-ob-yekt-tizhnya-73-contest-object-of-the-week-73

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 4 days ago 

Ця пошта зараз актуальна. Посилки получати мені подобаеться. Та і швидко приходить замовленя

 4 days ago 

Цілком згодна - дуже багато плюсів, одне тільки бентежить, що пересилки коштують значно дорожче, ніж на Укрпошті, тому я користуюся саме нею...)))

 3 days ago 

Згодна, зараз кожну копійку бережеш. Ніхто не знає що буде завтра.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63312.28
ETH 2601.44
USDT 1.00
SBD 2.79