GRAFFITI OF MY CITY № 9. ГРАФІТІ НА АВТОМОБІЛЯХ / GRAFFITI ON CARS

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Сьогодні я знову приймаю участь в чудовому конкурсі "GRAFFITI OF MY CITY" від @slon21veka.
Коли ми з чоловіком їздили в лікарню по автомагістралі Набережній, я зробила дуже багато фотографій всіляких графіті.

Але в один прекрасний день, з'їхавши з нового Запорізького мосту на Набережну, ми почали наздоганяти бензовоз з фантастичними малюнками графіті.
Боже, які ж вони були яскраві та неповторні!!! Як же я пожалкувла, що день був надто похмурий!!! А якби світило ясне сонечко - вони біли б просто неперевершені!!!

Та що поробиш?! Вперше я побачила таку красу "на колесах", а передати вам її не змогла...((( Все одно, я фотографувала її!)))

image.png

Іще ближче!)))

image.png

А потім зрівнялися і я знову сфотографувала, тільки тепер бік бензовозу!)))

image.png

Тут на машині назва і номер визову таксі... Дуже зручно!!!

image.png

Які ж гарні малюнки роблять зараз на машинах! Їдуть вони по місту - і всі бачать рекламу "на колесах")))

image.png

А ось малюнок графіті на задньому склі машини.
Під полуницею написано ПАЛЯНИЦЯ...))) Це явно для тупих рашистів!)))

image.png

Дякую @slon21veka за цей чудовий конкурс!

Всіх бажаючих запрошую приєднатися!!!

УМОВИ КОНКУРСУ: https://steemit.com/hive-108358/@slon21veka/graffiti-of-my-city-9

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thanks a lot!

 2 years ago 

Класний бензовоз 😁

 2 years ago 

Це точно!))) Недарма ми його наздогнали, щоб сфотографувати!)))

 2 years ago 

Остання фотка більше всього сподобалася)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64159.10
ETH 2771.78
USDT 1.00
SBD 2.66