Як минув мій день.

in Ukraine on Steem15 hours ago

Привіт всім.

Чомусь в мене не відкривається платформа, то ж я запишу собі допис і потім його викладу.

В мене, як і завжди, ранок починається з чаю і сніданку. Я йду на кухню готувати всім сніданки. Потім всі прокидаються. У сина починається уроки о 11 годині. До того часу можна гарно виспатися)). Потім я сиджу і слухаю уроки, або займаюсь своїми справами.

Зараз син проходив тетс з української літератури. Треба було йому перечитати тему і відповісти на питання. Він розгубився, тому що треба читати на уроці, а не як домашнє завдання. Добре те, що це дистанційний урок і він може вимкнути відеокамеру, і спокійно читати. Але, він прибіг до мене і попросив, щоб я зараз почитала йому в голос цей параграф. Я згодна. Почала йому читати і заразом підкреслювати головне в тексті. Тема на три сторінки, тож я встигла йому прочитати за 5 хвилин. Після цього він пішов на урок і почав проходити тест. Як ви думаєте, на скільки балів він його пройшов? Звичайно на 12 балів)).

Тест був на тему Івана Купала, то ж це було не складно. Складно те, що дітям дали мало часу підготуватися до цього. Тобто, це було навіть не домашнє завдання, а нова тема. Не уявляю, як інші діти справилися. Взагалі вважаю, що зараз навчатися стало складніше. В нас таких швидких тестів не робили, завжди по пройденому матеріалі, а не так як зараз - Бац! і роби тест з теми, яку щойно прочитав…

Через годину закінчяться уроки, і я зберуся у магазин. В холодильнику миша повісилася. Як що немає за що купувати продукти, там і миша пропаде)). Візьму кредитні гроші, які завжди є на карточці, а потім подумаю, як їх віддати назад.

До речі, зараз діє новий каталог косметичної фірми Лівеста.

https://online.fliphtml5.com/lldhy/zlbu/
За замовленням пишуть мені в особисті.

image.png

На обід готувала жарену картоплю. В мене сковорідки малі, то ж смажила на двох)).

photo_2024-10-01_14-24-02.jpg

01.10.2024

Sort:  

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 14 hours ago 

Дякую.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61475.37
ETH 2485.94
USDT 1.00
SBD 2.61