ВОЛОШКОВА КРАСА | Color palette

in Ukraine on Steemlast year

Добрий день.

Я теж хочу прийняти участь в цьому конкурсі.https://steemit.com/hive-145157/@olesia/contest-or-color-palette-or-cornflower-flowers від @olesia . Мене привабив сам колір і квітка – волошковий.))

Мене ще привабило те, що в мене є справжні волошки. Це така краса!!

В таких маленьких квітах можна розгледіти всю їхню красу. З таким кольором нічого не зрівняти. Ті ж незабудки і то виглядають зовсім по іншому ніж волошки.

Я колись побачила їх у своєї свекрухи і просто попросила, щоб вона дала мені насіння. А вона, не довго думаючи, витягла мені з корінням, і землею, і дала мені. Каже, навіщо чекати, коли вони виростуть, бери і саджай)). То ж тепер на моїй дачі ростуть ці волошки. Ми їх зриваємо як бур'ян, тому що вони насіялися навкруги, і де треба, і де не треба)).

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Ще підходить до цього кольору "Петрів батіг" або його звуть ще цикорій.

Це колись ми відпочивали на березі річки. Я як завжди беру з собою фотокамеру. А я к же я без неї? Як забуваюся, то мені там нема що робити, тільки дивитися на все. А я люблю фотографувати і бачити все те, що ми не можемо побачити простим оком. На фото можна розгледіти маленькі детальки всієї квітки.

image.png

image.png

Sort:  
 last year 

А лаванда))). В мене вона вже висохла і стоять як прикраса сухоцвіт

 last year 

В мене теж стоїть))

це не той колір

image.png

 last year 

Я знаю, шо не той.

 last year 

Такі волошки це от це) а я все думала, так чи ні))))

 last year 

Які ж вони гарні, наші українські волошки!

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66751.68
ETH 3487.34
USDT 1.00
SBD 3.03