THE DIARY GAME: 24 вересня 2024. Що я робила в вихідний.

in Ukraine on Steem27 days ago

photo_2024-09-24_21-05-25.jpg

Привіт мої дорогі друзі.

Кожного дня я зустрічаюся з вами тут на стимі. Читаємо кожного дописи і узнаємо як справи, як провели кожний день. Ми тут як ті сусіди, що живуть в одному під’їзді. Це так прикольно.

Я вирішила пописати трішки коментарів, просто поспілкуватися, але ніяк не рахувала на відповідей. Взагалі мало писала, мало відповідала, а тут цих декілька ваших коментарів виявилось для мене так багато. Я навіть розгубилася що і де, і кому відповідати)). Капець. Може треба теж починати коментувати? Я тільки читаю, з вами радію, сумую, іноді пишу, але щоб так багато писати…)) В мене ніколи не вистачає на це часу)). Я навіть не можу пояснити чому так в мене сталося. Раніше я в день писала по 100 коментів, це було на голосі. Тут якось черство до цього відносилась. Мабуть треба змінюватися і вилазити зі своєї черепашки?)) Це ви винуваті)). Тож вилазю, чи шо?))

photo_2024-09-24_21-05-26.jpg

Дуже подобається, що нас стало більше, і спільнота росте, нас стає більше.

Ну що ж, продовжую свій щоденник. Я не розповідала, як я провела свій другий вихідний.

photo_2024-09-24_21-43-50.jpg

У малого зламався комп’ютер. Екран зовсім не показував. Який це був розлад! Син майже не плакав. ТА я теж розгубилася. Хоча в нас є ще ноутбук, він би зміг займатися на ноуті, а грати на ньому не зможе. Поїхали в село до татка. Він у нас вчитель і програміст. Він нам зразу ж вирішив усі проблеми. Поміняв блок живлення і відеокарту. Малий дуже був задоволений.

photo_2024-09-24_21-05-27.jpg

Поки були в сели, я погралася з кошенятами. Там їх троє кошенят і кішка. Дивно те, що всі кошенятки теж кішки)). Ну що ж, може з’являться і для них господарі.

Нагулялися з пів дня. Вже вдома малий почав записувати нове відео. Такий щасливий, що така класна відеокарта. У нього тепер ще кращі відео виходять. Така класна графіка!

Новеньке відео. Ставимо лайки)).

Ось так ми провели суботній день.

Сьогодні були знову сирнички з згущеним молоком.
На сьогодні все. До завтра.

photo_2024-09-24_21-05-28 (2).jpg

photo_2024-09-24_21-05-28.jpg

Sort:  
 26 days ago 

Вилазь, вилазь, зі своєї черепахи). А коти які, а сирники які. Ну що ти оце дражниш.) А мій директор оно стілець окупував і спить

IMG_20240925_082223.jpg

 26 days ago 

Гарний директор))

 26 days ago 

Якби не брак часу, сама б із задоволенням всіх регулярно читала і коментувала. Але, але.

О, ти водиш? Давно? Я збираю "за" і "проти", чи починати мені збирати на автівку, чи ще забити)))

 26 days ago 

Я не вожу, мені не дають))) це мій батько нас віз, але в мене є права вже понад 20 років і це моя машина.

На автівку збирай 100%, це дуже зручно. Перевагів безліч, сіла і поїхала, а не чекаеш коли приїде автобус або потяг. Де хочеш там станеш, відпочнеш, сфотографуєш місцевіть і побачиш красу навкруги. Тай зручно на работу добиратися. Або просто на вихідні виїхати в ліс або на річку, і не йти далеко до того лісу, а під'їхати до нього. В любий момент повернутися до дому.
Наприклад, в мене є друзі, які приїхали до мене ввечері на автівці, вони їхали на море, дали мені 20 хвилин на збори, через 3 години ми вже були на морі.

А в цей суботній день ми об'їхали село, тому що заїджали до брата чоловіка за шнурочком для відеокарти, а не бігли через все село, потім приїхали за водою, скупилися по дорозі гостинці для племінниці, а потім поїхали на місце призначення. Як би ми подорожували автобусом, це б затяглося на весь день, а ми по обіді вже були вдома.

Це дуже круто мати автівку.

 26 days ago 

Ааа, по фотці шось не видно, що чоловіча рука, так склав її компактно)
Так, вже перших 300 стімів назбирала, збираю далі значить)))

 23 days ago 

Боже, які смаколики - аж слинки потекли!))) На превеликий жаль, мені їх зараз неможна...((( А потім - хто його знає?!))) Треба буде проконсультуватися!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68195.23
ETH 2703.52
USDT 1.00
SBD 2.78