THE DIARY GAME: 20 липня 2024 р. Handmadе

in Ukraine on Steem2 days ago (edited)

photo_2024-07-20_23-03-00.jpg
Мій робочий стіл.

Вітаю.

Як би жарко не було, а чай або каву випити хочеться. Тільки що включили світло і воду. Я зробила собі чаю з лимоном і сиджу читаю стімит.

Прокинулась дуже рано, о 4:30. Лежала і планувала справи на день. Переживала за світло, але я за день впоралась. Запланувала поробити подушки, ті що вчора принесла після реставрації. З маленької подушки переклала пір'я в дві здорові і зробила їх однаковими по вагам. Вийшли чудові подушки з новенькими напірниками. Задоволена!

З маленької подушки залишився тільки напірник. В мене був холлофайбер, я його купувала для іграшок, цілий мішок. Заповнила малу подушку і вийшло дуже класна річ.

photo_2024-07-20_23-02-59 (2).jpg

Поки я це все робила, виймала пір'я і розподіляла по подушкам, пір’я летіло в усі боки. Я хоч і старалася акуратно, воно все рівно випадало. Коти рознесли по всій квартирі, а я чекала, коли включать світло, щоб можна було пропилососити. А коли вже було світло, я включила пилосос і він ззаду подув на пір’я. Це капець! Як сніг летіло пір'я))). Все звичайно прибралося, але було смішно.

Тепер треба було зробити для неї наволочку. В магазинах такі наволочки не продають. Вирішила взяти стару наволочку і перешити. Вона така була стара, що коли я її пошила, вона розлізлася в руках. Викинула на сміття.

photo_2024-07-20_23-02-59 (3).jpg

Знайшла тканину, залишки від здорових підковдр, колись перешивала. Вирішила зробити з клаптиків. Швейна машинка відмовилась шити, типу дуже товсте. Там вийшли шви товсті. Не виходить ніяк.

photo_2024-07-20_23-02-59.jpg

Вирішила узяти простирадло і з нього перешити. Нарешті в мене почало виходити. Мені сподобалось. Я зробила одну наволочку, а потім вирішила ще одну зробити. Це для того, як що наволочка забрудниться, можна зразу поміняти на чисту.

То ж можна сказати, що я сьогодні займалася Handmadом )).

photo_2024-07-20_23-02-57.jpg

Ось такі справи. До завтра.

Sort:  
 2 days ago 

Дякую!

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 yesterday 

Handmad?)) Тобто "зла рука"?))

 yesterday (edited)

Одна літера загубилась? виправила))

 3 hours ago 

Важлива літера ;)))

 23 hours ago 

Ого, в таку спеку і пір'я по всій хаті. Не заздрю 😔

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67130.22
ETH 3466.74
USDT 1.00
SBD 2.73