THE DIARY GAME: 18 червня 2024 р.

in Ukraine on Steem2 months ago

photo_2024-06-18_22-15-44 (3).jpg

Вітаю.

Мене оце відключення світла збиває з ритму. Я нічого не встигаю зробити вчасно все те що хочу. Тепер же і всі так працюють, підлаштовуються під графіки. Навіть з перукаркою домовилась згідно з графіком відключень. Всі «у захваті», а що вдієш. 🤔

Вчора тільки сіла за комп’ютер, "блим", світла нема. Ну що ж, узяла лампу, книжку і читали. Світло включили вже мабуть в першій годині ночі. Не знаю, я вже спала.

Читаю таку класну книжку, як доросла казка. "Трон зі скла" Сара Дж. Маас. Я не швидко читаю, але прочитала її за 3 дні. Залишилось 20 сторінок, але я її зараз дочитаю. В мене є продовження, почну читати вже вночі.

До речі сьогодні ходила робити собі красоту, тобто я підстриглась. Мені подобається перукарка, і з нею можна про все поговорити і посміятися. Посміятися це в першу чергу)).
То ж я сьогодні вже з новою зачіскою

Membershowing
photo_2024-06-18_20-03-18 (2).jpgphoto_2024-06-18_22-15-44.jpg

Потім пішла в магазин, купувати огірки. Всім сподобався рецепт маринованих огірків, що мене попросили ще зробити. Ок. Виявилось не так просто купити огірки. Вони підстрибнули в цині і нових завозів нема. Але я все ж таки знайшла в одному з ларьків. Та замаринувала не тільки огірки, а разом з ними кабачки. Виявилось смачно, новий смак. Тож буду робити, поки не надоїсть)).

Я вам скидувала фото, ще раз покажу.
photo_2024-06-16_23-54-53.jpg

Поки ходила по магазинам, купила собі лишнє. Це морозиво, ожина і нектарин. Ну таке теж хочеться.

photo_2024-06-18_22-15-44 (2).jpg

На сьогодні все. Є надія, що світло сьогодні вимикати не будуть.

Sort:  

@tipu curate

Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.


curation-post.webp

We invite you to continue publishing quality content. In this way you could have the option of being selected in the weekly Top of our curation team.

 2 months ago (edited)

Знайома перукарня по ходу у Ксюши прическу робила. А рецептік маринованих огірків

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 60602.44
ETH 2617.13
USDT 1.00
SBD 2.61