Contest#73 - Cup for a mathematician, just like in the contest#1

in Ukraine on Steem3 days ago (edited)

Три роки тому, коли ще мова йшла про перший випуск цього конкурсу, він тут - я публікував про свою чашку З тих пір нічого не змінилося, хіба що от зараз почав гуглити нову чашку, бо писати про "чашку математика" вдруге якось не те. І захотілося мені "чашку програміста", ну от пройде ще три роки, а я що знову зі своєю "чашкою математика"...


image.png

Правда часто син вже п'є чай з цієї чашки. Все вірно хай вчить математику, хоч трішки - он в школі вже дроби почали вчити. Там вже починається серйозна математика, скоро й алгебра з геометрією підтягнуться. Бо часто запитую тобі ай в якій чашці, в твоїй жовтій - чи в чашці математика? То часто відповідає що в ній, а іноді обирає свою жовту.


image.png

Цю чашку подарував мені брат, з тих пір я часто п'ю переважно з неї каву, іноді чай. Купував собі якось дві прозорі чашки з подвійним дном, але брат одну розбив((( а іншу я так і не діставав. Завдяки цьому конкурсу мабуть таки зараз дістану.. вже й не знаю де вона. З подвійним дном купував сподівався що кава та чай довше будуть гарячими. Не сильно воно й довше, принаймні я не сильно помітив.

Цікаво прочитати про чашки інших, "скажи хто твій друг і я скажу хто ти" - якщо перефразувати цю приказку то "скажи яка в тебе чашка..." і я скажу .... який в тебе настрій, так буде точніше.


image.png

А пам'ятаєте історію про вчителя-мудреця який заварив учням чай, але на столі стояли найрізноманітніші чашки - прості, дорогі, срібні, дерев'яні, золоті. Звісно кожен намагався взяти собі найкращу чашку, а непривабливі чашки залилися на столі. На це мудрець відповів - ви п'єте лиш чай, а чашка то лиш засіб для пиття.
Звісно коли ми п'ємо чай на одинці ця притча зовсім не грає ролі - вони лиш приклад пояснити нам відношення до життя. Життя - це чай, а чашки(тобто всі атрибути життя) то лиш спосіб жити.


image.png

Залишилося піти на фотосесію оновити фото чашки.
Та запросити на огляд чашки : @max-pro, @ninapenda, @kouba01, @rafk, @manuelhooks, @ahsansharif, @mohammadfaisal
Та здається останні кілька днів згадування імені не надходять у повідомленнях Steemit(((

Sort:  

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 3 days ago 

Цікава чашка. Але то як треба любити математику, щоб ті цифри були навіть на чашці)

 3 days ago 

Упс...невже у мене і шпалери на стінах в цифрах, та ні)))))))))))))))) то ж брат подарував... а з іншого боку чому б і ні, та й математика - це ж просто краса!!! Де там школи піфагорійців???

 3 days ago (edited)

Тю, та я не хотіла ж образити), ні в якому разі). То просто думки у голос, бо я з математикою на Ви і пошепки). А якщо чесно, ненавиджу її)

Wow all the cups are really looking beautiful with the maths on them. Sometimes math is boring for me but the way you have prepared the cup for the mathematician is amazing. You are a good artist as well who has designed this cup in a great way.

 2 days ago 

Oh no, these are cups from the store. If I have a math cup, then I want to buy a programmer cup. I’m thinking about which cup to choose for purchase now.

image.png

Your brother gave you a beautiful cup 🍵. It is full of meth to boost the math passion. It is the good thing that you are often using this cup for tea to give respect to this gift.

 2 days ago 

Дуже класна чашка, та дуже класна притча. Ви молодець! Чудовий допис!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65738.35
ETH 2677.27
USDT 1.00
SBD 2.91