The Diary Game : Ой людоньки😅

in Ukraine on Steem4 days ago (edited)

IMG_20240620_194000.jpg

Всім привіт!!!

Звикаю до відключень світла. Якось вже й швидко прилаштувалася, захитало звісно, але не така то вже й проблема, є набагато страшніші біди. Отже розкажу вам про своє життя, коротенько.

В чаті нашого дому опублікували графік відключення електроенергії, я його собі зберегла, та намагаюся підлаштуватися. Вчора привезли об одинадцятій ранку кухню, а світла не було. Мені ще й на роботу о першій годині треба було бігти... Погукала маму, щоб вона була в квартирі та відключала воду, придивлялася за котом, заодно, щоб майстрам як щось знадобиться, мама була на поготові. А світла все немає, у мене трохи паніка, бо ну блін, як же ту кухню будуть без світла монтувати? Поки виносили техніку та шкафи на четвертий поверх пройшов час. Майстер запевнив, що у нього є інструмент на акумуляторі, тож мені немає чого перейматися. Ну все, я спокійно пішла на роботу.

На роботі була до сьомої години, а так було цікаво, що ж там кухня, чи все нормально майстер робить? Немов була чуйка, то шланг не той для підключення газу, то грфра не того діаметру для підключення води. Мама дзвонить та тільки і доповідає, що майстер поїхав по шланг, майстер поїхав по гофру. Тут і майстер сам вже дзвонить, скидає на Вайбер фото, мовляв, як вам такий кран, чи подобається? Все вирішувалося у телефонному режимі. Добре що зв'язок та мобільний інтернет з відключенням електроенергії не ліг. Бо минулі рази і зв'язку не було.

IMG_20240620_191824.jpg

Зміна скінчилася і я прийшла додому. Мріяла побачити кухню вже готову, але... Ну нічого, нехай не швидко, проте якісно. Вбудували нижні шафи, столешню, підвели газ та воду. Наступного разу буде вибудувана витяжка та верхні шафи. Так стає гарненько, тепер хоч газ є, бо з тими вимкненням світла я все ніяк не могла готувати. У мене ж була тимчасова невеличка електрична плитка, на табуретці. Коли є світло, мене немає вдома, коли я вдома, світла немає. Тепер однією проблемою меньше.

Сьогодні теж був робочий день, вже четверг, тиждень пройшов майже. Прийшла з роботи, по дорозі зайшла в магазин, купила м'яса. У продавчині не було здачі, то докупила печива та пепсі. Якийсь звичний напій але блакитного кольору і на смак, не можу навіть описати який. Коротше, суть не у тому. Ой, людоньки, а що ж я начудила😅! Прийшла додому, вау, оце акція є світло!!! Дали трохи раніше зазначеного графіку. Ну я ж швиденько сполоснулася, загрузила пральну машинку, обсмажила м'ясо, зарядила павербанки, лампи... Все наче встигла. І щось мені прийшла думка у голову, блін, завтра прокинуся, світла не буде, я ж не зможу приготувати каву у кавоварці. Так от, щоб ранок був бадьорим, зроблю напевно каву зараз. Зробила.

Щаслива, завтра прокинуся, кавуся буде, нехай і холодна... І тут у мене аж під горіло, чи то я вже втомилася з тим ремонтом та роботою, чи то мізки від спеки поплавило. Глянула на свою газову плиту і як почала сміятися, аж котик мій прокинувся. От ну не дура га? Каву сміливо можна і вранці приготувати! У мене ж тепер є газ! Яка кавомашина, яка електроенергія😅. Ну геть вже поїхав дах.

Зараз знову світла немає, тому щоб не нудьгувати пишу цей допис. Та і час вже спати лягати, десята вечора, так що всім добраніч😊

Всім миру...

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png


Sort:  

@tipu curate

Holisss...

--
This is a manual curation from the @tipU Curation Project.

 4 days ago 

Дякую 🤗

 2 days ago 

Я теж кажу на каву кавуся 😍
Так хотіла дізнатися, що то за смак пепсі, не бачила такої, і навіть не дізналася чі смачно ?)

 2 days ago 

Я навіть об'яснити не можу який смак. Наче пепсі як пепсі, але колір блакитний

 2 days ago 

🤔 Цікаво, дякую за відповідь..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61430.70
ETH 3318.28
USDT 1.00
SBD 2.49