The Diary Game : Мирні спогади

in Ukraine on Steemyesterday

IMG_20240723_210137.jpg

Всім привіт!!!

Сьогодні від суму передивлялася старі фотографії, (і зараз в думках заграла пісня Кузьми Скрябіна)... Мирний час, як воно колись було, похід за грибами, на рибалку, на природу, у гості, прогулянки під мирним небом.

Не хочу про сумні думки, пригадаю зараз більш меньше веселу історію. Цій фотографії вісім років. Я стою на мосту та вдивляюся вдалину. Під ногами шумить бурхлива річка, небо ясне як сльоза, а я стояла втомлена, проте вигляду не подаю.

Діло було так, мама я і моя донька вирішили піти в найближче село, бо там є гарний ліс. В ліс нас потягло тому що мама моя ну дуже любить запах сосен, ялинок і всякого такого. Ну як то кажуть "Мічуріна у спідниці" потягло на лоно природи. Ще у нас була ціль назбирати грибів.

Прийшли ми у те селище доволі швидко, бо всю дорогу йшли та жартували, уявляли яким гарним буде відпочинок у тому лісі. Оце надихаємося хвоєю, оздоровляться легені та буде що згадати. А згадати реально є що, бо коли ми поверталися додому, тупо загубилися у тому лісі.

Блукали стежками, шукали хоча б якісь орієнтири, і як назло селище поряд, а ні одної людини в лісі немає! Одні ми оце три дівчинки приперлися по гриби. Треба були моїй мамі ті гриби? Треба були їй ті сосни та хвої?😅 Це зараз весело згадувати, а тоді ми дуже з моєю донькою та мамою злякалися, що загубилися у тих краях. А от мама герой, вона розуміла, що завела нас як Іван Сусанін у якийсь блуд. Але ж човпе разом з нами, навіть не подає вигляд що ми заблукали.

Коротше то був цирк, а не мандри по лісу. Хтось з нас тоді почув як десь вдалині голосно лаж собака, і на той голос ми швидко йшли. Йдемо, йдемо, а просвіту і не видно, вже і собака замовкла, а нас занесло напевно геть не туди 😅. Нарешті ми почули нул машин, значить десь поряд є дорога! Ну коротше а далі ви поняли да, стою я на мосту, втомлена і в ахєрі від такого відпочинку😅... Хтось мене сфотографував, чи мама чи донька, не пам'ятаю. Пам'ятаю лише одне, я так образилася на маму, що не хотіла з нею розмовляти.

Зараз це такі дрібниці, я б і не подумала ображатися, проте тоді як мені здавалося, то був суцільний стрес. Тоді я ще не знала, що насправді таке стрес, і що є набагато страшніші речі. Оце такі сьогодні на мене спогади нахлигули. Ну і в завершення, покажу вам свого котусика, він у мене якийсь дикун, на руки не йде, лише дає іноді себе погладити.

IMG_20240723_143759.jpg

IMG_20240723_143749.jpg

IMG_20240316_101734_769.jpg

Це так, щоб розбавити допис фото, бо однієї фотографії якось мало. Всім тихої ночі.

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png


Sort:  

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 13 hours ago 

Нічого собі вирішили пішки ідти. Тебе раніше трудно витягнути було на вулицю.

 3 hours ago 

Цікава історія.
Я чула, що люди котрі губляться в лісі ходять по колу.
Перевірити це не можливо, але якщо це так, то це досить страшно.
Все добре, що добре закінчується.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65725.20
ETH 3370.19
USDT 1.00
SBD 2.63