The Diary Game : М'яка осінь

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

InCollage_20240816_134112468.jpg

Всім привіт!!!

Надивилася я в тік тоці всякого тріперу і тут мені спало на думку, що треба пофарбувати волосся. От не знаю чому в стрічках мені попадалися відоси саме про фарбування, про стрижки. Але вже бажання щось в собі змінити з'явилося, залишилося тільки зрозуміти, який у мене типаж зовнішності. Ось тут почалася жара. Читайте, трохи сумбурно буде.

Моя донька, напевне як і вся теперішня молодь, знається на всіх цих трендах, розуміє в індустрії краси побільше за мене. Тому я звернулася саме до неї. І була трохи сдивована тим, що я виявляється належу до типажу людей "м'яка осінь". Тобто мені йдуть кольори м'які. І що ви думаєте, вже остаточно я вирішила пофарбувати волосся в кардинально інший колір, та подивитися що з того буде. А тепер покажу і вам (див. фото на прев'ю).

Все своє життя я купувала краску з відтінками перлино пепелястий, дюна, річковий пісок, мушля, пшеничного поля, платиновий блондин. А це холодні відтінки, які мені личать, начебто, але риси обличчя не виділяють належним чином. Ну це так доня мені сказала. Цього разу я обрала відтінок вишуканий опал, теплий колір, який повинен привернути увагу до тону шкіри, до очей. Коротше там стільки тонкощів у всій цій індустрії, що з легкістю можна заплутатися. Одним словом я послухала поради своєї малої та почала чаклувати. Ось до та після.

IMG_20240816_133653_035.jpg

IMG_20240816_141330.jpg

Незвично бачити себе в новому кольорі, та я звикаю і мені навіть подобається вже. Якось трохи дивно з білявки одразу темний, хоча з мягкістю темний. Ну як на мене то вже аж очі чіткіші, можна їх навіть не фарбувати, тон шкіри чіткіше. Ще ж з віком починаються брилі, невеличкі зморшки, от на фото де я світла їх краще видно.

Ну коротше зараз я потроху звикаю до нової себе. А ще, коли гуляла по магазину, побачила ось таку тарілку.

IMG_20240816_093042.jpg

IMG_20240816_093032.jpg

-Цікаво, їх купують? Подумки задала собі питання.

Це я так розумію для тих хто бажає схуднути. Як на мене схуднути допоможе тільки сила волі, або відсутність зубів 😅, а тарілка то самообман. Ну багато хто з дівчат ведеться на такі тарілочки, бо поки я обирала фарбу для зміни кольору волосся, кілька дівчаток купили ці тарілки.

IMG_20240815_124349.jpg

А потім коли я вийшла з магазину вже з новою фарбою, зайшла до кав'ярні. Я і без кави?😁. Купила кавусю, сіла у тихенькому дворі, почала писати доньці, мовляв, мамка буде втілювати в життя всі твої поради, м'яка осінь, значить м'яка осінь. І ви знаєте, впав на мене листок! Посеред літа, коли все же зелене , де він взявся? Ого!

-Уявляєш? пишу доньці, та це знак!

Донька сміється, от бачиш, навіть природа каже тобі: Олесю, не бійся змінюватися, ти осінь, ооосііінь!!!

IMG_20240816_132144.jpg

Сфотографувала цю дивну прикмету і пішла додому перетворюватися.

(О, і це дивлюся зараз у дзеркало, реально, осіння дівка 😁, зміни очевидні).


IMG_20240815_104202.jpg

IMG_20240815_104155.jpg

IMG_20240815_104149.jpg

IMG_20240815_104134.jpg

Ну, і звичайно, трохи мого Арчика для настрою. Як же без нього😁. Йому якщо чесно по фігу якого я кольору, аби годувала😁.

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png


Sort:  

💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.

@tipu curate

 2 months ago 

Оу чудове перетворення, так справді набагато краще

 2 months ago 

Ото ж бо. Молодь зараз знається більше 😁. Аби не поради доньки, так би і ходила білявкою

Saludos amiga está más que comprobado que los jóvenes saben más de la moda que nosotros los adultos, ese cambio en su color de cabello le quedo muy bien y la hace ver mas joven y no podia faltar las fotos de su gatito se ve tan tierno

 2 months ago 

Дякую

 2 months ago 

Олеся, молоденькій дівчинці все до лиця! І світла - добрий контраст з очима, і там, де "осінь" - класна, доглянута, нова...Як з чистого листа) Я завжди говорила, що коли немає грошей на нову сукню - треба змінити сукню на голові)) Клас! 🙋😘

 2 months ago 

Дякую.

 2 months ago 

Надивилася я в тік тоці всякого тріперу і тут мені спало на думку, що треба пофарбувати волосся.

Вмієш розсмішити з першої фрази!)))

У мене також є бажання пофарбуватися. В блондина. Я фарбувався в 25 років, і мені дуже личило. Потім поп у Києво-Печерській Лаврі наказав перестати, і я послухався.
Зараз мені пох на попів та на їхні забобони.

 2 months ago 

Якщо бажання є, то хіба не можна? Гріх то вбивати, або ображати когось. А те що піп каже .. ти ж не знаєш що там він у церкві робить зі своїми монашками. От.. анекдот згадала.


Ідуть у поїзді проститутка та монашка. Монашка роздивляється проститутку та й питає:

  • Така шуба у тебе гарна, напевно коштує багато...
  • Та одна ніч з олігархом такий шубу заробила, каже проститутка.
  • А кольє яке у тебе гарне, то напевно роками гроші на нього збирала?
  • Та ні, пару ночей на корпоративі щ олігархами і кольє з'явилося.. каже проститутка.
    Ну і тд... Пройшов час, сидить значить монашка у своїй келії, коли чує у двері стукають.
  • Відкрий, сестро, відкрий благочестива....
    І монашка задумалась та й каже:
  • Ой, та йдіть падре звідси зі своїми карамельками..
 2 months ago 

:-D Так, дійсно смішний анекдот. Монашці не позаздриш (хоча, і проститутці також).

 2 months ago 

😅

 last month 

Хочеш вір, хочеш ні, але ти схожий на Костиля, тож блонд би це підкреслив. Цікаво було б побачити.
Screenshot_20240818_140332_Google.jpg

Пам'ятаю, ще в щасливі доковідні часи наш дизайнер, Борис, вік під 50, затятий іудей, прийшов в понеділок блондином. Цікаво було) Правда, то він спір якийсь програв, а не експериментував з волоссям, але все одно:)

 last month 

До сьогодні не знав хто це такий. Тепер подивився. Так, справді схожий.

Зараз не знаю, чи будуть проблеми через фарбування (все ж я гетеро, і не хотів би щоб через волосся думали, що лгбт). Мабуть, питань не має бути, бо "дикунів" зараз ще менше, ніж 15 років тому.

В 25 у мене не було з цим проблем, хоча як був фарбований – саме працював на заводі, а там середовище іще тих "джентльменів". Лише один раз один мужичок робко запитав у роздягальні "Я ізвіняюсь, ето у вас свой цвєт волос?.."
Мож так вийшло, що як я прийшов на завод, там один плохіш щодня після душа повадився бити мокрим рушником наймілкішого, Сашу. А мене тригерить на булінг. Я зробив раз йому зауваження, другий, а він продовжував щодня бити Сашу мокрим рушником і хохотати з приводу. Тож я якось зірвався, схопив його за шию сзаду, втикнув мордою в умивальник, відкрив холодну воду, і тримав його так якийсь час в раковині під потоком з крана зі словом "Остинь!"То мабуть після того за колір волосся там ніхто і не хотів прискіпуватись (хоча, потасовки спочатку ще були, але з інших приводів, а після того більше ніхто вже не ліз). Цікаво зараз згадати, хоча завод – то один із найжахливіших періодів мого життя, не дивлячись на яскравий колір волосся.

 last month 

Гадаю, в тобі такий високий процент маскулінності та цисгенлерності, що навряд хтось подумає про ЛГБТКІ+. В Києві то точно, а у менших містах все ще не споритиму — люди всюди різні за ступенем стеоретипів🤔


Hello there, you have posted a great quality post and we are happy to support you, stay up with good quality publications

Curated by : @𝖾𝗅-𝗇𝖺𝗂𝗅𝗎𝗅

 2 months ago 

Дякую

 2 months ago 

Помолодшала на років 10 незвично бачити з новим кольором

 2 months ago 

А сьогодні сиділа та дивилася на мене😁, коли я прийшла до тебе. Нічого не сказала. Ну хоч тепер почала твою думку

 2 months ago 

Виглядаєш супер! Колір тобі реально дуже пасує!)

Класний у Арчі трон 😀

 2 months ago 

Ахах, мені теж дехто зі знайомих каже що це закос під Арчі

 last month 

Стоп, пшеничне поле — це точно теплий відтінок)
Але пофіг. Пасує і так, і так!

 last month 

Так, пшеничне то теплий. Я ж кажу яких відтінків взагалі була😅

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61796.23
ETH 2480.79
USDT 1.00
SBD 2.64