The Diary Game : Ахуй — і це не невелике віддалене рибальське село в Іспанії...

in Ukraine on Steem3 days ago

IMG_20241004_131954.jpg

Всім привіт!!!

Хотілось би мені зараз бути в Ахуї, в невеличкому рибальському селищі десь там в далекій та теплій Іспанії, але... Так, я в ахуї, але не там і не в тім, на превеликий жаль.

Настрій хуйня хуйова. Була надворі, пила каву. Все в тій же кав'ярні як завжди. Була в АТБ, докупила лимонів до чаю на зиму. Ще купила хліб, м'ясо, і додому. Примусово вигуляла себе бо з кожним днем все важче існувати в тій невідомості.

Вчора дзвонить мені колишня співробітниця, каже, Андрюха пропав безвісти. Слюсар зі школи. Колись я працювала в школі, то було ще на початку двох тисячних років, та з Андрієм ми знайомі були ще до. Він класний пацан, колись дуже-дуже давно ми з ним зустрічалися, та то було вже давно і не правда. Розійшлися бо я тоді була "поматросила та бросила", вітер в голові і свербіж в одному місці. Але ми залишилися нормальними так знайомими. Він може і більшого хотів, але я ж дитя асфальту, хотіла жити в місті, а він жив в приватному будинку за містом у нас тут, 10 хвилин пішки. І тут одного разу на роботі у нас з'явився новий слюсар, йоперний балет, Андрюха! Ти тута? І я тута!!! Робота стала цікавіша, було про що поговорити, що згадати, та і знаю я цього Андрійку як свої п'ять пальців. Все жартувала з нього, Андрюха голова й два вуха;). Та і на той момент я вже жила зі своїм чоловіком, це так, юнацькі спогади на роботі, але такі приємні вони були.

А тут вчора така звістка, що він зник, бля і мене накрило. В серпні вранці я сиділа в цій же що і сьогодні кав'ярні, пила каву, думки про своє, не бачила нікого навколо. Та підійшов хлопець, то був Андрій. Ми сто років не бачилися з тих пір як я пішла з тієї роботи, говорили, обмінялися номерами телефонів.

За Костю говорили, бо він знає його і бачив, що зарюмсана вранці сиділа в кав'ярні. Я іноді рано вранці купую каву, йду туди де ми з Костею усамітнювалися і сиджу реву(. Не знаю для чого і чому так роблю, мені так напевно потрібно. Коротше, говорю тоді йому, Андрій, як хочеш, тікай, бреши, прикидайся, ігнор всілякими шляхами. На що він казав та нє, я як твій Костя, покличуть піду, я шо п@дар щоб за спідницю ховатися? Мій теж так казав, мовляв, зая я ж не п@дар за тебе ховатися.

Оце була така розмова напочатку серпня цього року, а 19 вересня він вважається зниклим в Бахмутському напрямку... Як так? Як?! Як блядь за якихось півтори місяці таке сталося?! Їбана війна...

Посилання на картинку pixabay.com.

________💛💙________

Все буде Україна!

image.png


Sort:  
 3 days ago 

Пиздець!!! Скільки бл@ть таких історій. І с@ка їх стає все більше й більше...
Хочеться написати що, все закінчиться (бл@ть ну колись же воно повинно закінчитись!!!) та щось говорить, що в нас все більше і більше людей подумки буде відправлятись в це миле не невелике віддалене рибальське село в Іспанії...

 3 days ago 

Так я так розумію, з дому одразу на нуль, бо інакше як? Повинно ж бути навчання. Все повторюється (

 3 days ago 

Колись воно і закінчиться , ключове слово " колись ". Але шкода скільки хлопців зникло і було вбито. Зовсім молоді ще жити та жити

 3 days ago 

І які б не були слова, вони нажаль не втішні(. Нічого не буває вічним, та і війна закінчиться колись. Згодна, ключова слово колись...

 3 days ago 

Згодна. Але шкода стільки життів вже не повернути

 3 days ago 

Шкода. Навіть немає таких слів, щоб виразити те як шкода(

 3 days ago 

Блядь((( інших слів нема(((
Мені так шкода...

 3 days ago 

Нема слів(. Намагаюся шукати щось хороше і ці події ламають знов і знов

 2 days ago (edited)

О! А я все думаю, де це я? Тепер знаю - а Ахуї. Принаймні теоретично. І краю всьому цьому не видно(

 2 days ago 

Ми всі зараз теоретично там нажаль.

 2 days ago 

На всі 💯 вірно 🙂

Так кумася, дуже важко це чути, особливо коли це твій знайомий!😔

 2 days ago 

Взагалі важко, і не важливо, знайомий чи ні. А коли знайомий то важче в рази. Будемо сподіватися на норм новини

Тож звісно!
Серце болить за всіх наших людей!
А коли чуєш про знайомих, або близьких то в тисячі раз больніше.(

 2 days ago 

Юлька, ти вчора носки забрала? Зникла геть), так і не набрала

Так, забрала.😂
Дуже піздно прийшла.🤪

1000042154.jpg

 2 days ago 

Гарні, гарні шкарпетки)

 18 hours ago 

У перший раз я прочитала цей допис ввечері трошки поплакала. Не знала що і написати. Бо навіть коли пишуть слова підтримки то все одно це ніщо не змінює. Це саме моє розуміння. Знову знов проходила повз допису і нарешті я знаю що хочу написати...

Я вірю і чекаю що буду якось читати допис що твої хлопці знайшлись. Що ви сидите там, у кав'ярні насолоджуйтеся присутністю один одного і замовляєте щось солоденьке до кави.

Віра це теж дуже вагома сила 💙💛🇺🇦

 18 hours ago 

Дякую, віра, надія, це зараз те що мене тримає. Будемо сподіватися

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63820.95
ETH 2497.43
USDT 1.00
SBD 2.69