The Diary Game : 4/10/2022 А пішли всі в баню!steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

IMG_20221004_231134_597.jpg

Доброго вечора ми з України!

Сьогодні я трохи сама себе надихнула тим, що рух це життя, бо інакше можна скласти лапи та вмирати від нудьги. Ледарювати добре, але не зараз! З самого ранку у мене був той настрій, щоб на роботі вимити як слід свою ділянку. Воно знаєте як, з кожним разом відкладається, або руки не доходять и потім картаєш себе за це.

У нас на промисловій бані, де я працюю, заселили багато чоловіків з Донецьку. Люди втікали від війни, приїхали та працюють тут, не тільки донеччани, місцеві також. Отже, кожному працівнику треба було виділити ящик для переодягання. То і не завжди був час дійсно прогенералити свою ділянку у бані. І от пройшов день, приїхала я на роботу та почалося... Запрошую вас піти зі мною у баню! Трохи покажу де я працюю. Звісно фото буде мало, бо баня величезна. Але трохи є що показати.

Дивіться. На прев'ю то телефон для робітників, мабуть він тут ще з часів ери динозаврів. Незвично так дзвонить, у мене інколи аж сердце вилітає, горланить на всю баню.

А це у нас перший поверх, хол якщо можна так сказати.

IMG_20221004_231124_908.jpg

Тут люди п'ють каву, спілкуються, набирають водичку у пляшки. Раніше кожному робітнику на зміну видавали талон на молоко та півтора літрову пляшку мінералки. Зараз не ті часи, війна, тому ніякого молока і водичка з під крану.

Бачите багато дверей у холі? То все кабінети. Кабінет механіка, медичний кабінет, міні душова з басейном (для керівників), туалет, нарядна, це там де розповідають фронт робот за зміну. Тут не всі двері видно, але це я так, щоб ви уявили які тут площі.

Тепер підемо у нарядну. Нічого цікавого, стіл, стільці, кондиціонер і до фіга пам'яток з правилами. Борони боже ти правило не знаєш...

IMG_20221004_231128_840.jpg

IMG_20221004_231130_572.jpg

А ось тут дівчача баня, теж на першому поверсі. Вона ще на стадії ремонту, але зараз його ніхто не робить, бо фінансування немає. Працюють лише самі головні спеціалісти і ті на пів ставки. Ну раз я працюю, то цим не спеціаліст, ггг... Коротше, дівчача баня велика, я вам покажу лише шматочок, бо далі там все закрито, ще таких два приміщення.

IMG_20221004_231132_585.jpg

Ну все, йдемо на другий поверх. Тільки но я помила сходи, то підемо. Швиденько, перестрибуйте зі мною через одну сходинку, щоб не забруднити. Вибачайте, кавою не пригощу, бо цей автомат на ніч я вимикаю. Він гуде як трактор, трохи лякаюся.

IMG_20221004_231126_858.jpg

Отже ми на мїй ділянці. Дивіться, це ящики для переодягання. Це лише моя частина, а їх тут таких ще три, і того чотири відсіка.

IMG_20221004_231118_191.jpg

Нас же чотири прибиральниці, от ми прибираємо кожна свою ділянку, а перший поверх миє кожна. От хто працює, той і прибирає, але на свою ділянку ясне діло уваги треба приділити більше.

Пам'ятаєте я казала, що з ранку була ідея фікс як слід прибрати свою ділянку? Так от, нарешті сьогодні я це зробила! А тепер ось відпочиваю, п'ю чай та пишу цей допис.

Дивіться. Це одна з моїх ділянок, приміщення для прийому душу. Воно було майже руде, бо вода тут не струмок з гірських долин, а якість бажає кращого. От сьогодні нарешті я привела до ладу цю ділянку.

IMG_20221004_231122_623.jpg

Оно, хозяйка Маруся...

IMG_20221004_231115_933.jpg

Промислова баня то не вдома що раз у місяць вимив і все. Тут купається багатсько людей. А ще вони люблять пісяти під час купання. Добре що не 💩. Та шмарклі на стінах залишають, плювки, соплі, все як я люблю коротше 🤣. Робота важка, а саме образливе коли її не цінують. Вистявся і пішов, ще й харканув на стіну зеленим та тягучим. Такого хочеться утопити у тому переміщені для прийому душу. Але іноді не знаєш хто саме таке робить, бо людей купатися іде багато. Вдома б жінкі воно б не вистялося, це точно🤣, а тут можна.

А ну, як я виглядаю? Все ок? Ну тоді порядок! Трохи втомилася...

IMG_20221004_231120_008.jpg

Ну, а тепер пішли у мій королівський офіс! Тут ми з дівчатками переодягаємось, п'ємо чай, каву. Наче затишно, але інколи хочеться вкритися та лягти. Ну іноді в це робимо...

IMG_20221004_231137_065.jpg

А вгадаєте те дій ящик? Я вам підскажу. На ньому я одного часу клеїла Оленку, малюнок який вирізала з обгорток з під шолодаду.

IMG_20221004_231139_670.jpg

Ця Оленка живе всюди, зовні і всередині ящика. Всі одразу розуміють,що тут переодягається любителька шоколадок🤣.

IMG_20221004_231141_739.jpg

Ну от і все, ось така була екскурсія, друзі. Я трохи втомилася сьогодні, тож пішла прийму душ, потім увімкну в ютубі якусь передачу, та буду чекати ранку.

Пи.си. Аааааай, йой же ж! Головне забула показати! Це мої шерстяні дітки, дитячий садочок! Кожного разу вони мене чекають, бо я їх годую.

IMG_20221004_233418_062.jpg

А ось це руде немов золото кошенятко, мені особливо подобається. Воно завжди бігає слідом. Сьогодні протирала йому очки настоєм з чаю. Мабуть десь він застудився.

IMG_20221004_233406_200.jpg

Ну така гарна малеча!!!! Люблю котиків, навіть більше ніж людей.

________🇺🇦________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 2 years ago 

Дякую, такий позитивний допис😊
Слухай, реально бидло ж є всіляке і всюди, і не тільки мужлани, а баби теж: то харкнуть, то розмажуть. Сьогодні заходжу в туалет, а на ідеально вимитій раковині клоччя чорного волосся, і на підлозі теж. Блядь, принцеса якась розчесалася і срач після себе лишила. Ненавиджу, коли навмисно злісно свинячать🐷

 2 years ago 

Ну принцеса ж🤣🤣👑. Буде комусь робота

 2 years ago 

Робота робота...

IMG_20221005_004256_826.jpg

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

 2 years ago 

Дякую 🤗

 2 years ago 

Мама кошеняти. Велике приміщення, тож прибирання не один час триває

 2 years ago 

Так, розгулятися є де🤣

 2 years ago 

Тема дівчачої бані повністю не розкрита)))

 2 years ago 

А там ремонт, тому ніхто з дівчат не купається🤣. Та і не працюють вони зараз, бо війна, нема роботи

 2 years ago 

Важкенька робота) А телефон на прев'ю супер)) Я саме таких ніколи не бачив 😅

П.С.
Спроба номер 2)) Зі Стіму повинно в правильномв форматі завантажити)

Logopit_1664225486855.png

 2 years ago (edited)

А я щось натупила? Кажу ж, не розуміюся в картинках

 2 years ago 

А я щось натупила? Кажу ж, не розуміюся в картинках

Нєєє, натупив якраз Телеграм, він чомусь завантажує не у тому форматі, що сама картинка) Можливо просто немає підтримки цього формату, тому завантажуй звідси, тут точно все норм))

 2 years ago 

Та в тебе там хороми, ти шо, я балдєю. В такій бані і я б працювала))

 2 years ago 

Та, я ж кажу, як школа розміром. І все це треба мити🤣. Насправді важко, особливо коли дощі. Кахель світлий і все це брудне у слідах.

 2 years ago 

Дякую за екскурсію!)))

 2 years ago 

От, вважайте що побули зі мною на роботі😉. А я так і не передзвонила, бо забігалась.

 2 years ago 

Я чекала-чекала, а потім так і зрозуміла!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66369.39
ETH 3585.92
USDT 1.00
SBD 2.59