You are viewing a single comment's thread from:

RE: [UA|EN] 🔪 Go cook with us: Home-made rolls🍣

in Ukraine on Steem2 years ago

Багато хто шаленіє від цієї страви, а мені краще рис окремо, риба, м'ясо окремо. Якось куштувала, не айс. А от моя донька у захваті. То як згадала ще, оті шмарклі у ракушці, дєлікатний делікатес 🤣. Як їх там, не пам'ятаю. Багато хто їх любить, з лимоном і їдять. Я б і дарма те не їла. А мідії сирі. Ой фуууу. То я так щось згадала🤣

Sort:  
 2 years ago 

В мене батько в перший так само відносився, але потім якось втянувся, сподобалося. То мабуть справа смаку, спробувати треба все😊 Я от хочу шмарклі ті спробувати. Жаби були, мізки свинячі були..шмарклів не було

 2 years ago 

🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62820.16
ETH 2438.32
USDT 1.00
SBD 2.69