You are viewing a single comment's thread from:

RE: Рік і три місяці

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Я тобі так скажу, у мене батько помер від онко легенів. Я бачила всі ті муки, бо доглядали з мамою за ним. Це рвота з кров'ю, та все таке жахіття. Але навіть це мене не переконало. Не знаю чому. Якась ситуація і я хапаюся за цигарку. Мене вистачає днів на п'ять не палити. Силу волі треба мати. Кожен раз сама собі шукаю виправдання... Все це знаю, розумію, але.. слабка коротше.

Sort:  
 2 years ago 

Просто люди не вірять, що з ними станеться те саме :) Моя бабуся померла від раку підшлункової, а перед цим вона з рік сиділа на мівіні. Шо думаєш, я мівіну тепер не їм? Ага...

 2 years ago (edited)

Аналогічно. Ні, я думаю, тим паче що я у рід батька пішла. Але ж ну .. не можу навіть пояснити це. Іншими словами, це херово, треба кидати смалити як скаржник, але я люблю смалити.

 2 years ago 

Запах димуууу, обожнюю. Їжачки до речі теж люблять запах сигаретного диму і кави. Я читала якось. Отже я сміло можу сказати, що я їжачок, бо кава і цигарки то моя наркота🤣.

@antorv, упевнений, що після прочитання легкого способу, щось про силу волі здається якоюсь маячнею.

Шоко терапія не працює, факт. Я думаю ця книга не про силу волі та не про шоко терапію, а про абсурдність та нікчемність куріння. Тре вже починати читати. Упевнений, що саме вона - останній крок. Осознаність абсурдності куріння вже прийшла до мене, я не бачу в цьому нічого хорошого, я не хочу курити та мені не подобається курити. Я б навідь сказав, що ненавиджу себе за цю звичку.

Тре кидати блять, я хочу насолоджуватися життям.

 2 years ago 

так, ти правильно розумієш, і книжка про це.
хай спрацює!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63282.43
ETH 3083.92
USDT 1.00
SBD 3.85