Heading "Handmade" | №3 | Семистрільна

in Ukraine on Steemlast year (edited)

Всім привіт! Пройшло майже пів місяця від того як я писала допис по конкурсу хендмейд. Якщо бути точною, то пройшло тринадцять днів.



https://steemit.com/hive-145157/@olesia/heading-handmade-or-46-or-shiyu-shiyu-vishivayu



Нічого нового я вам про своє хоббі не розповім, але новинками і цікавинками поділюся.

IMG_20230122_174332_040.jpg

Багато хто мене питає, чи не набридло мені вишивати ікони? Останнім часом я саме їх і шила. Та от що я подумала, а дійсно, чому б не вишити якусь українську тематику для мами? Тим паче я їй обіцяла. Хто читав мій тринадцяти денний допис, той пам'ятає, що я замовила пару схем, буду шити мамі українські хатки з калинами, гарбузами, глечиками, мальвами.... Ось вже і прийшли ці схеми.

IMG_20230122_174156_770.jpg

Ну і, звісно не втрималася, замовила ще одну ікону Архангела Михаїла.

IMG_20230122_174216.jpg

Ну це з нового. А зі старого, я нарешті завершила Семистрільну, ту, що блищить всіма кольорами золота. Вже навіть і у рамку нарядну одягла. Ікона невеличка, розміром 17*15.

IMG_20230122_174327_867.jpg

IMG_20230122_174257.jpg

IMG_20230122_174236.jpg

Шила я її швидко, але на самому цікавому місці закінчився бісер, та у магазині в наявності потрібного кольору не було. Замовляла онлайн, разом з маминими хатками.

IMG_20230122_174337_920.jpg

Тепер у мене вдома є аж три ікони, а то, як то кажуть чоботар без чобіт.



Це була моя участь у конкурсі хендмейд від @strecoza

https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/heading-handmade-3-2023-rubrika-handmade-3-i-vipusk-2023r



І, так, не лінуємося, друзі! Приймайте участь у конкурсі.

Запрошую:

@darina14, ми ж з тобою нещодавно разом були у рукодільному магазині. А ну позизуйся, яку ти красу купила та зробила!

@mariam.dariam, Ви маєте чудову донечку, та я знаю, що ви любите з нею малювати, це теж у якомусь ролі хендмейд

@o1eh, Ви колись розповідали про донечку, котиків, пташок у своєму блозі. При нагоді, покажіть що ви вмієте робити своїми руками, або колись з дітками робили, саморобки, можливо шпаківню...

Всім дякую за увагу.

________💙💛________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 last year 

В мене і такого цікавого не має щоб показати

 last year 

Ой давай мені ти про це не розкажеш 🤣, а ота мозайка? Ми її разом вибирали, Гроші у дім!

 last year 

Дуже круті роботи!) Тепер чекаємо на сільські пейзажі ;)

 last year 

О, то не скоро буде

 last year 

При нагоді, покажіть що ви вмієте робити своїми руками

Дякую за запрошення. Треба подумати, в мене з талантами не дуже.

 last year 

🤣, це ж не обов'язково, то я так нагадую авторам про конкурси

 last year 

Скоро в тебе буде цілий іконостас!))) Молодець!

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

 last year 

Знов надивилася))
тепер мені хоть відкладай недоделки і ліпити бісером. Я вже надивилася ютуб,а ще ніяк не почну. Але вже роздивляюся))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67130.22
ETH 3466.74
USDT 1.00
SBD 2.73