Звільнення з роботи

in Ukraine on Steem5 days ago

Моя епопея зі зміною місця роботи триває. Сьогодні я поїхав на своє попереднє місце праці щоб звільнитися. Процес, який мав би зайняти не більше півгодини, передбачувано перетворився на якийсь цирк.

Отже, зранку я прибув на свою попередню роботу. Навіть сьогодні мене все ще продовжували турбувати сумніви, адже я віддав цій компанії 17 років і не був на 100 % впевнений і правильності свого рішення. Але вже біля входу я побачив імпровізований мітинг з 20-25 працівників, які прийшли колективно звільнятися і щось виясняли з керівництвом на підвищених тонах. Це відразу додало мені впевненості, що я роблю правильно.

Пізніше я дізнався, що це працівники наших очисних споруд. Наші очисні споруди очищають стоки не лише з наших заводів, а й з усього міста та всіх навколишніх інших заводів. Якщо люди звільняться, на місто чекає колапс. Чи думає керівництво з цим щось робити - велике питання.

Загалом стан цілої компанії виразно ілюструє ось ця доріжка:

image.png

За всі 17 років я тут не бачив жодного кущика трави, завжди були люди, які дбали за благоустрій, а коли їх не було, то це змушували робити працівників заводів. Зараз банально немає кого змусити це робити.

Я прийшов у кабінет і написав заяву на звільнення. Думаючи, що це все, що від мене потрібно, я ще вирішив востаннє сфотографувати місце, де працював. Хоча я це вже робив, але цього разу це справді востаннє.

image.png

На фото мій стіл, тобто безпосередньо моє місце праці. Тут я працюю з 2017 року, бо до того я працював на заводі електролізу, що теж відноситься до нашої компанії.

image.png

А це загальний вигляд кабінету, в якому працювали мої співробітники. Тут залишилася працювати лише одна жінка, але і та зараз у неоплачуваній відпустці.

Не підозрюючи нічого, я взяв заяву на звільнення і думав, що рушив додому. Але все лише починалося. Керівництво почало влаштовувати справжній цирк. Не маючи важелів, чим би мене втримати, вони почали вигадувати різні дурниці. Всього переповідати не буду, бо потрібно було б писати цілий роман. Якщо коротко, наш генеральний директор давно втік за кордон, а його заступники по-черзі робили вигляд, що у них немає повноважень на підписання такої заяви.

Дійшло до того, що в один момент я вже не знав що мені робити і почав консультуватися з людьми, колегами, яким довіряю. Виявилося, що мені потрібно було, їхати на пошту і відправляти мою заяву заказним листом з повідомленням і тоді її керівництво зобов’язане розглянути. Я вже було думав так і зробити, але потім подумав, що це якийсь цирк. Навіщо посилати заяву, якщо я можу сам її занести самому в. о. генерального директора, знову. Так я втретє пішов до нього і цього разу попросив припинити цю циркову виставу і врешті підписати заяву. Розмова була не дуже приємна, але мені вдалося його переконати підписати моя заяву на звільнення. Як виявилося, я був єдиним у той день, кому це вдалося. Ура, маленька перемога!

Участь у цирковій виставі зайняла мені рівно пів дня. Почалася обідня перерва і мені довелося чекати. Коли працівникам довго не платять зарплату і у підприємства немає ніякого майбутнього, тоді про якусь дисципліну не може бути і мови. Відразу після обіду багато людей пішло додому. Це ускладнило мою ситуацію, бо після підписання заяви мені потрібно було ще підписати обхідний лист, тобто здати спецодяг, майно (комп’ютер, принтер та ін.) та деякі інші питання. Все це вже було неможливо зробити, оскільки я не міг назбирати необхідні підписи. Знову довелося імпровізувати - я дзвонив потрібним людям, отримував від них усне погодження і підписувався замість них 🙂.

Зрештою, за годину до кінця робочого дня я нарешті зібрав всі необхідні підписи і був готовий покинути територію компанії. Я зібрав деякі особисті речі, але більшість мені довелося залишити, зокрема цей вазон:

image.png

Це подарунок, тому мені не хотілося його залишати, хоча він вже дуже постраждав через відсутність догляду. Чому я не забрав всі свої речі? Справа в тому, що на прохідній сьогодні була особлива охоронниця, пані Тамара. Знаєте, є на світі такі люди, які мають якийсь особливий зв’язок з Всесвітом. Коли Тамара на прохідній, то проблематично навіть пронести обід на роботу, не кажучи вже про якісь інші речі. І ніхто її не може переконати у зворотному, навіть її керівники.

Загалом мій кабінет був собі таким зеленим куточком. У мене навіть був найбільший вазон серед усіх офісів:

image.png

Але, знову ж таки через тривалу відсутність будь-кого на роботі, за рослинами не було кому доглядати і як бачите багато листків цього вазона всохли.

Нарешті все. Перед самим закінченням робочого дня, я був звільненим і отримав свою трудову книжку. Перед виходом остання фотографія:

image.png

Завтра мене чекає медогляд і потрібно буде завершити процес працевлаштування на новому місці. Сподіваюся все пройде краще ніж сьогодні 😀.

Sort:  

A bittersweet ending to your 17 years of dedication and loyalty but as we know this is life and we have to move on and look for better opportunities.

I think I really needed to read this post. The place where I'm working is heading to somewhat similar direction as your workplace and I haven't been paid a single penny since May. Your post made me think over my decisions...

I'm sure you will remember the pleasant moments that you'd spent in this office but moving on from this place was very crucial for you and I'm glad that you took the right decision and stood firm in front of your CEO

There's a saying that don't leave a job until and unless you have a better option as a back up. Did you already have another job and just need to clear your medical or will you be searching for a job?

Best of luck for the future.

 4 days ago 

Did you already have another job and just need to clear your medical or will you be searching for a job?

I already have another job, a medical examination is the last step before the first working day at a new place. The plan was not to quit until I was hired for another job 🙂.

In your case, I would advise you to look for another job in your spare time. There is no rush, but who knows, you might come across something really good. I went to interviews, sent resumes and contacted managers of other companies, starting in May. I wasn't sure I wanted to quit yet, but when I got a really good offer, I left.

And yes, you are right:

we have to move on and look for better opportunities.

I have never been able to leave like you when I wanted to or had to. In the law, there is an option to leave by mutual consent, but no company respects and recognizes such a request. On the one hand, the old employer never wants to let his employees go, and the future employer does not want to wait.
And when the notice period in Bulgaria was still traditionally one month, and not like now - 2 or 3, I tried once to leave for two weeks and my employer threatened me with court and lawyers.
Anyway, from my point of view, you were even lucky to get off so easily today, never mind that it took you so long.
17 years is an extremely long time and I understand how difficult it was for you to make this decision - absolutely normal and at the same time, really commendable! The more time goes by, the harder it gets, it's like that with all people. But as I said, congratulations, the first step has been taken, the bad is over, now only forward!

 4 days ago 

to leave by mutual consent

I wrote a very clever resignation letter. The reason I indicated was the employer's failure to comply with labor legislation (non-payment of wages) 😄. It must have made my dismissal more difficult, although no one pointed it out to me directly. But this wording did not give the management the right to make me work for another 14 days, as provided by law for voluntary dismissal.

I have never been able to leave like you

I am not a conflicted person and it was really difficult for me, but I already got another job and I had nowhere to retreat 🙄.

like now - 2 or 3

This is a lot, almost slavery.

17 years is an extremely long time and I understand how difficult it was for you to make this decision

Yes, it really is. A person gets used to it. In addition, it was easy for me to work, because for such a long period I already knew a lot and any new task was one that I had already performed before. I left many unfinished or half-finished projects. But it doesn't matter now.

congratulations, the first step has been taken, the bad is over, now only forward!

Thank you! Now that I've quit, I feel a little better and look forward to the future 😀.

14 days - you are like the Americans. So progressive! 👏
This is real slavery, not almost. I have already given up looking for a job HERE. I don't know what I can grab onto here to stay - whether it's the humiliating notice period, the low wages, the employer's unwillingness to pay full benefits or the sheer volume of work placed on one employee 🤔😅Anyway, that's a different topic.
The future... we all look hopefully there because it's supposed to always be better. And will be! 🙏

 4 days ago 

Since you have no problems with moving within the European Union, it may be worth looking for a job somewhere in another country. But I understand that I would like to get a job somewhere close to home, and not wander around the world.

Another option is to start your own business. But that's easier said than done. There are people who start their own business without hesitation, and then act according to the situation. And there are people who try to weigh everything and calculate in advance. I belong to the second category and I will probably never become a businessman 😁.

I will probably never become a businessman

It seems that unfortunately, I do too.
I went, of course, in the search process, also through this phase. I signed up for an entrepreneur group on FB, hoping to get some insight, perhaps some enlightenment. To start a business, you have to love something very much, or just love entrepreneurship and risk. I also belong to the second group, and no matter how much I calculate, I'm still missing something, and to be honest, I have no idea what I could be doing in this way, I didn't get any enlightenment.
I kind of blame my parents for that. 😁 I have good examples from the parents of more average classmates who, without thinking too much, simply emigrated a long time ago to some nice western country (or started a business somewhere) and for the moment everyone lives very well, regardless of how much they studied or know something. Simply because western countries provide much more opportunities for everyone. Not like here where hardly anyone can be appreciated no matter what they can do or what they know. Recently, an acquaintance said that because she was not "very giving to men", had a child and is turning 40, she does not see how she will find a job. That sounds scary. 😨

 5 days ago 

Якийсь останній шматочок совка, я думав такого вже ніде немає, хіба що в армії. Вочевидь на державних підприємствах (у вас же державне було, якщо я не помиляюся?) цей дух минулого століття законсервувався.

 4 days ago 

О ні, воно не є державним з 2001 року. Але топ керівництво ще носить в собі дух совка, бо більшість з них при ньому виросли.

Тут ще є така штука, як відутність повноважень. Вони ніби керівники, але все вирішують власники десь у Києві. Місцеві хочуть зберегти підприємство, зберегти людей, а для власників це просто цифри на папері, у них дещо інше бачення.

This comment is curated by event-horizon.

 3 days ago 

Ще ці совкові шкафи надають особливого шарму))

It's very unfortunate that you have to face so much difficulty to say goodbye to your old job. You spent 17 years there and it must be a difficult decision. But seeing your courage and determination gives you a lot of respect and respect from the heart.

Whatever you saw and suffered, it is all worthy that you handled that difficult situation. These little things that you handled during your old job like your cherished plants all show your dedication and care.

Whatever decision you have made, hope will be the best for you. My best wishes and encouragement for starting a new journey. May Allah bless you with success and happiness at every step. Yayyyy, congratulations on your little victory and new beginning.

 3 days ago 

Thank you! Now I'm only looking ahead 😄.

 4 days ago 

Коли не хочуть звільняти це жесть і відчуваєш себе не приємно, від не дуже милого ставлення)
17 років на одній роботі, це поважний термін і треба давати людині , що вклала стільки років життя і була можна сказати привʼязана до цього місця - підти нормально.
Це робити й так важко. Я вас розумію, була в подібній ситуації. Працювала на одному місці 10 років.
Ви молодець, що справилися за один день )))

 3 days ago 

Працювала на одному місці 10 років.

А чому довелося піти?

 3 days ago (edited)

Все потроху вплинуло, але це було те місце де було добре, та на якому фінансово себе не забезпечити.

 3 days ago 

Мої вітання!!!Радий, що у Вас вийшло все владнати за один день. Навики імпровізації та ваша креативність в пошуці рішень в обмежені часові терміни демонструє, що ви як працівник дорогого варті. Сподіваюсь, поки я пишу цей коментар ви вже справились з влаштуванням..

 2 days ago 

Зараз саме триває перший робочий день. Поки все добре 🙂

 4 days ago 

Навіть не пам'ятаю по рокам коли звільнився я... як буду про це писати - фото будуть майже точнісінько такі)))
рік був у занятості, рік вчителював у школі... тепер сам собі - і нащо ото було на роботу ходити, більше 20 років, добре що робота була за 5 хвилин ходу - ото єдина перевага

 3 days ago 

тепер сам собі

Не всім так вдається 🙂, а робота - то як якась основа, для певної безпеки.

 3 days ago 

Вазон шкода). Дуже добре, що звілнилися. Впевнений що був сильний зв'язок з компанією за 17 років, але все ж таки покинули цю зону комфорту. Бо є такі люди, коли навіть все дуже погано залишаються, може в них зв'являється стокгольмський синдром, не знаю. Дуже радий за вас, чесно.

 2 days ago 

Думаю ви теж на своєму складі одягу на довго не плануєте залишитися, зважаючи на умови, які ви там описали 🙂

 4 days ago 

В добру путь, Олегу!

До речі, як Ваш ТЗНК пройшов?

 2 days ago 

В добру путь, Олегу!

Дякую 🙂

До речі, як Ваш ТЗНК пройшов?

Ще не пройшов. Я пізно реєструвався і мене кинули у додаткову сесію на 2 серпня.

 2 days ago 

О, це ж завтра! Тоді удачі, щиро тримаю кулачки✊️🍀

 4 days ago 

Да... Історія. Ну совкові замашки.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61378.33
ETH 2960.55
USDT 1.00
SBD 2.49