You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game: 21.09.2023 - приємний день

in Ukraine on Steem10 months ago

Я радий, що мені вдалося вас мотивувати. Бажаю вам великих успіхів.

До речі, я не знаю чи вам відомо, але тут було прийнято рішення, що крім плагіату на цій платформі також заборонені тексти, згенеровані штучним інтелектом. Тому модератори перевіряють тексти і на плагіат, і на штучний інтелект. Інструменти з визначення штучного інтелекту недосконалі, але все одно достатньо помічні. Я знаю, що ви самі написали цей допис, просто довів вас до відома :)

Sort:  
 10 months ago 

Дякую, що попередили. Так, я відразу після повернення, кілька постів створював за допомогою ШІ. Точніше сказати використовував його для генерації основи тексту. Остані такий пост написаний 8 днів тому. Після того ШІ я не використовував.

 10 months ago 

Thank you for your support @stef1.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67900.86
ETH 3250.85
USDT 1.00
SBD 2.63