The Diary Game: 21.09.2023 - приємний деньsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem9 months ago

Привіт. Писати щоденник пережитих пригод за день то є дуже приємна крута справа і сьогодні я хочу насолодитись цим процесом сповна ) Перед цим хочу написати кілька слів вдячності, які я готував кілька днів тому, але забув включити в попереднє повідомлення.

Хочу висловити щиру вдячність модератору української спільноти. @o1eh я дуже вдячний Вам за вашу підтримку. Дякую, що зробили мій акаунт помітним для кураторів
Відтепер в мене є величезна мотивація вкладатись в написання публікацій. Це означає, що будуть з'являтись унікальні, якісні пости мого авторства, звісно #steemexclusive і звісно без плагіату. Ще раз ДЯКУЮ!!!

Почнемо. Перша половина дня пройшла в досить напруженому інтенсивному ритмі робочого дня. З приємного – встиг написати повідомлення про пошуки щоденника Невдалий похід за щоденником, що перетворився у фотосесію. На цьому усі більш-менш приємні події закінчилось.

Справившись із робочими моментами, я отримав приємну можливість провести ще один вечір з сином. І тут почалось… Чекаючи закінчення мого робочого дня, я встиг повчити з сином частину домашнього завдання. Дуже подобається програма «Інтелект України», і сину цікаво і мені.

Швидко перекусивши, я відвіз сина на тренування з футболу. На фото нижче «Прилипака» позує на фоні футбольного поля де грає син.


IMG_20230921_180128.jpg


IMG_20230921_180114.jpg


Після тренування ми дуже поспішали в тематичний Аніме магазин за щоденником. Купили. Ціна виявилась дуже демократична – 80 грн. Для порівняння в попередніх магазинах, про які я писав вчора, ціна стартувала від 110 грн.

По дорозі до магазину ми зустріли ось цей витвір українського винахідництва. Я не міг не сфотографувати цей шедевр, не дивлячись, що господар зовсім рядом збирав каштани. Було видно, як йому приємно що до його дітища проявляють увагу.

IMG_20230921_180201.jpg

Сам щоденник я так і не сфотографував ((( Дуже поспішали з сином забрати мою дівчину з роботи. Ще сфотографую, як буде можливість. Забравши дівчину, з метою відсвяткувати синові успіхи в навчанні та на тренуваннях з футболу, відправились їсти Рамен. По дорозі, на одному із світлофорів встиг вийняти телефон і зробити ось таке фото неба перед заходом сонця.

IMG_20230921_184444.jpg

Син вперше куштував Рамен, а я аж вдруге ))) Нам дуже сподобалось, але не так сильно як ті суші, що заказала Мрія (так я називаю свою дівчину). Поки чекали замовлення - влаштували величезну драматичну битву в морський бій на підставках для суші. Пробачте, знову без фото. Наскільки було багато емоцій і азарту, що хотілось прожити, що навіть не виникло думки діставати телефон і робити фото.

За допомогою Мрії, син в мене переміг. Він був дуже щасливий. Я ж був дуже щасливий не менше. Як не як мені вдалось навчити сина грати в морський бій за правилами, пояснивши усі деталі цієї захопливої гри.

Біля 21:00 втомлений і щасливий син був доставлений до мами. Ось такий от веселий, насичений вечір видався 21.09.2023.

І, щоб не робти ще одне повідомлення, поділюсь частиною фотосесії в іграшковому магазині. Вашій увазі яскраві герої Гуджитсу

IMG_20230920_183510.jpgIMG_20230920_183457.jpg
IMG_20230920_183504.jpgIMG_20230920_183451.jpg
IMG_20230920_183441.jpgIMG_20230920_183420.jpg

Приємно, що син вже переріс той вік, коли не міг "спокійно" вийти з магазину іграшок без покупки. Зараз достатньо зробити фото, щоб потім замовити подарунки у Діда Мороза чи Святого Миколая.

Sort:  
 9 months ago 

Я радий, що мені вдалося вас мотивувати. Бажаю вам великих успіхів.

До речі, я не знаю чи вам відомо, але тут було прийнято рішення, що крім плагіату на цій платформі також заборонені тексти, згенеровані штучним інтелектом. Тому модератори перевіряють тексти і на плагіат, і на штучний інтелект. Інструменти з визначення штучного інтелекту недосконалі, але все одно достатньо помічні. Я знаю, що ви самі написали цей допис, просто довів вас до відома :)

 9 months ago 

Дякую, що попередили. Так, я відразу після повернення, кілька постів створював за допомогою ШІ. Точніше сказати використовував його для генерації основи тексту. Остані такий пост написаний 8 днів тому. Після того ШІ я не використовував.

 9 months ago 

Thank you for your support @stef1.

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh

Screenshot_20221130-164846_Canva.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53