Конкурс "Мої фотоспогади". Карпати

in Ukraine on Steemlast month

Сьогодні я беру участь у конкурсі "Мої фотоспогади", який організував @yetaras. Запрошую вас у кінець квітня далекого 2011 року. В ті часи я намагався скористатися будь-якою нагодою щоб піти у похід в гори. Один із таких походів пролягав гірським хребтом Кострич. Я впевнений, що вже ділився тут деякими фотографіями з цього походу, але все одно хочу поринути у спогади.

DSC_4563.JPG

Багато чого вже забулося з того часу, адже минуло 13 років. Деякі спогади перемішалися з іншими походами. Тепер я не можу згадати з якої точки ми розпочинали похід і якою закінчили. Пам’ятаю, що ми виходили з якогось села і дорога нас увесь час вела нагору. Тоді я на це не звертав уваги, але всю дорогу нас супроводжувала ось така огорожа. Для мене в цьому не було нічого дивного, моя бабуся жила в гірському селі і там теж були довгі огорожі, що складалися з крайніх необрізних дощок (коли розпилюють стовбур дерева на дошки, крайні завжди виходять з одного боку опуклими). Щоб ви розуміли, кожен господар має великих кілька ділянок землі і всі вони огороджені ось такою огорожею. Якщо поахувати її довжину, то виходить багато кілометрів. Можна собі тільки уявити скільки дерев витрачається на таку не надто потрібну річ.

Ми піднімалися на гору і час від часу нам траплялися перші весняні квіти. Вони пробивалися з-поміж сухої трави. Безперечно ніхто не міг втриматися щоб не зупинитися і не сфотографувати їх. Однак головні весняні квіти на нас чекали вище.

Нам пощастило з погодою, було дуже сонячно і це забезпечувало відмінну видимість. Але це гори, а це означає, що незважаючи на сонце, у квітні там добряче прохолодно. Особливо холодним був вітер.

DSC_4595.JPG

Наш перший привал подарував нам неймовірно красиві пейзажі. Зі мною був мій кум, який дуже захоплювався фотографією. Він мав дзеркальний фотоапарат і кілька об’єктивів. Поки ми перепочивали, він не мав спочинку, увесь час ганяв як навіжений щоб зробити побільше вдалих фото.


А фотографувати, як бачите, було що.

Зовсім неподалік на нас чекали саме ті квіти, на пошуки яких ми йшли в похід. Це знамениті крокуси, або шафран. Їх тут росте просто безліч. Ми натрапили на спражній килим із крокусів. І знову шалено заклацали кнопки на невтомних фотоапаратах.

DSC_4675.JPG

Подекуди в тінистих місцинах сніг ще невстииг розтанути і тим самим подарував для фотографів-аматорів дивовижну весняну сцену, де квіти пробиваються просто крізь товщу снігу.

DSC_4654.JPG

Ніщо у світі не може зрівнятися за красою з тим, що нам щодня і без жодних зусиль дарує природа.



Окремі квіти відрізнялися білим забарвленням, а тому приковували до себе особливу увагу.

DSC_4694.JPG

Далі йти було набагато легше. Ми рухалися гірським хребтом, тобто більше не було потреби спускатися вниз і знову виходити на гору. Докладаючи менших фізичних зусиль, ми все ще отримували у винагороду неймовірні краєвиди.

DSC_4709.JPG

А незабаром знову натрапили на чергову галявину, густо всіяну крокусами.

DSC_4761.JPG

Наш маршрут був завдовжки близько 20 км. Ми його склали так, щоб не залишатися на ночівлю у горах. Чому? Я вже не пригадую, мабуть на те були причини. Пам’ятаю, що пообіді вітер ставав все холоднішим, хоча сонце і надалі припікало з усіх сил. Чому вітер був таким холодним? Мені здається, що на нас дихала ось ця засніжена вершина:

DSC_4784.JPG

Під вечір ми дуже втомлені, але задоволені, чекали на станції на свій потяг, а вже вранці були у Львові. На цьому у всіх моїх супутників мандрівка закінчилася, і тільки мені одному довелося ще їхати в Калуш автобусом. Проте всю дорогу я успішно проспав.

Sort:  

Coming across this post I don't think it was pure chance.

I have been amazed with the photographs you show in this post. So striking, natural and beautiful.

I am a fan of nature and I am really one of those who admire and photograph every beautiful landscape I see.

That Kostrich mountain range, where exactly is it located?

Greetings, I have enjoyed your pictures very much.

 29 days ago 

Thank you 😀. I also love nature and beautiful landscapes. Thank you for visiting 🙂.

That Kostrich mountain range, where exactly is it located?

This is one of the mountain ranges of the Carpathians. It is located in Ukraine.

Проте всю дорогу я успішно проспав.

You are one of those lucky people who can sleep while traveling. I wish I could. But I have to be very vigilant in case the driver isn't driving carefully. 😂 Yes, I get anxious...

The Kostrych mountain range sure resembles the valleys in Kashmir. I'll have to write about that trip now.

 last month 

You are one of those lucky people who can sleep while traveling.

In the first years of studying at the university, when I was traveling home, I could not sleep on the road under any circumstances. However, this has changed over time.

I'll have to write about that trip now.

Love your travel posts 😁. Although to be honest, I love all of your posts.


We support quality posts and good comments posted anywhere and with any tag.
Curated by : @patjewell

 last month 

Яка шкода, що я ніколи не була в Карпатах ... Казкова краса) Дякую за чудові фотографії, можу собі уявити ці квіткові галявини, ці гори ... Доброго вечора! 🙋💙💛✍️🌃

 last month 

Так, Карпати справді гарні гори. Але щоб побачити їхню красу, потрібно докласти чималих фізичних зусиль. Вийти на гору доволі важко. Тому походи в гори - це переважно розвага молоді. З часом охочих іти в похід стає все менше 🙂.

 last month 

значить, я запізнилася з поїздкою в гори... Навряд чи здолала б переходи)) Як у жартівливій пісні: "Розумний у гори не піде, розумний гори обійде))" Хоча набагато красивіше в пісні Висоцького: "Краще гір можуть бути тільки гори , На яких ще не бував "...) Привіт! Гарного дня! 🌅✍️🙋

 29 days ago 

значить, я запізнилася з поїздкою в гори...

Ні-ні, в гори їхати ніколи не пізно, просто маршрут повинен бути коротким, або можна знайти місце, куди можна заїхати безпосередньо на автомобілі. Це, звичайно, буде не вершина гори.

Краще гір можуть бути тільки гори

Я теж згоден з цим твердженням 🙂.

 last month 

Оце так мандрівка, ніби сам там побував.

Фото дуже гарні, видно що у Вас руки рівно стоять і ростуть саме з того місця звідки треба.

Я останій раз був у горах ще учнем школи, більше ніж 20 років тому. Спогади залишились лише поверхневі...

 last month 

Фото дуже гарні

Фото зроблені не телефоном, а хорошим фотоапаратом. Я тоді намагався трохи вправлятися у фотографії, але фотоапарат був не мій. З часом я зрозумів, що не готовий купляти дорогий фотоапарат. Я люблю фотографувати, але не настільки щоб витрачати серйозні гроші на обладнання.

Я останій раз був у горах ще учнем школи

Це зрозуміло, вам далеко їхати. Я гори бачу щодня, якщо хороша погода. Вони тут зовсім близько, за 30 км. Похід у гори - це один із стандартних видів розваг, починаючи з юності. З часом для когось це стає хобі, а комусь надто важко.

 last month 

Тепер я не можу згадати з якої точки ми розпочинали похід і якою закінчили.

О, так це тепер і в мене проблема, так само деталі зі старих походів розмиваються у пам'яті. Та й взагалі пам'ять наче туманом вкривається, якщо спогади дуже давні 🙁

А пост класний, я пройнявся атмосферу і знову захотів у гори 😊


We support quality posts and good comments posted anywhere and with any tag.
Curated by : @artist1111

Amazing Landscape...Amazing Mountains....Amazing Flowers....Thanks for sharing it :) Cheers :)

 last month 

Яка ж краса у Карпатах! А я там у горах ніколи не була.((( Хоча була у горах Криму - він же майже поруч від нас!))))
Читаю "далекий 2011", а у мене спогади про далекий 1969 рік...))) Відчуваєш різницю?!)))

There are quite some memories that even after many years, they still live on in our heart and can not be easily forgotten. They will continue to be in our hearts for years to come

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64233.18
ETH 3491.62
USDT 1.00
SBD 2.54