You are viewing a single comment's thread from:

RE: Конкурс "Мої фотоспогади". Карпати

in Ukraine on Steem2 months ago

Оце так мандрівка, ніби сам там побував.

Фото дуже гарні, видно що у Вас руки рівно стоять і ростуть саме з того місця звідки треба.

Я останій раз був у горах ще учнем школи, більше ніж 20 років тому. Спогади залишились лише поверхневі...

Sort:  
 2 months ago 

Фото дуже гарні

Фото зроблені не телефоном, а хорошим фотоапаратом. Я тоді намагався трохи вправлятися у фотографії, але фотоапарат був не мій. З часом я зрозумів, що не готовий купляти дорогий фотоапарат. Я люблю фотографувати, але не настільки щоб витрачати серйозні гроші на обладнання.

Я останій раз був у горах ще учнем школи

Це зрозуміло, вам далеко їхати. Я гори бачу щодня, якщо хороша погода. Вони тут зовсім близько, за 30 км. Похід у гори - це один із стандартних видів розваг, починаючи з юності. З часом для когось це стає хобі, а комусь надто важко.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66902.93
ETH 3441.22
USDT 1.00
SBD 2.63