Червонокнижний гість

in Ukraine on Steem5 months ago

Ось уже... я втратив рахунок, але точно вже є кілька місяців як я працюю віддалено. При потребі я їду на роботу, але таких потреб виникає все менше і менше. Зізнаюся, це доволі дивно. Я звик, що кожного дня я повинен бути на роботі від 8-ї ранку до 5-ї вечора, дуже часто навіть довше.

Я працюю на хімічному підприємстві, а це режимний об’єкт. Він суворо охороняється, а для працівників встановлена електронна пропускна система. Спізнитися, вийти швидше, чи піти десь у справах в робочий час тут неможливо. До того ж, підприємство розташоване за 7 км від міста. Пам’ятаю, як ми часто заздрили людям, які працюють в місті і розповідають, що під час обідньої перерви йдуть і роблять собі якісь свої справи чи покупки. Ми себе відчували як у тюрмі.

І ось вже кілька місяців я вдома. Завдання приходять електронною поштою і більшість з них я можу виконати просто в себе на комп’ютері. Та й, чесно кажучи, завдань зараз вкрай мало. Тому в основному я займаюся тим, що мені потрібно. Дивне відчуття відпустки, що затягнулася.

Але все ж інколи мені потрібно їхати на роботу і зазвичай така потреба виникає по понеділках. Ось і цього разу я приїхав, пройшов прохідну і попрямував у свій кабінет.

До 2017 року я працював в цеху, де вироблявся хлор - класна корисна речовина, любо понюхати 😆. Потім я отримав сумнівне підвищення і перейшов в управлінський корпус. У цьому приміщенні розміщене керівництво, а також різні відділи, які маються забезпеченням роботи всієї компанії, що складається з кількох хімічних заводів. Загалом в одній будівлі працювало близько 600 людей.

І ось я заходжу в цю будівлю, а мене зустрічає незвична тиша. Де-не-де чути поодинокі людські голоси, але загалом в приміщенні дуже тихо. Мій кабінет розміщений на останньому четвертому поверсі. Я піднявся туди і, не доходячи три метри до дверей кабінету, зустрів ось такого гостя:

image.png

Знайомтесь - це кажан з роду Вечірниця (Nyctalus). Я не спеціаліст, тому не беруся визначати точний вид яка саме ця вечірниця, бо їх є досить багато різновидів. В Україні абсолютно всі види кажанів занесені до Червоної книги, тому перед вами рідкісний представник фауни, який є під загрозою, хоч і невеликою, зникнення.

Цікаво, що тиждень тому назад цього кажана тут не було. Всі кажани взимку перебувають у сплячці, але через передчасне потепління цей очевидно проснувся і вирішив собі пошукати ще тепліше місце. Після перельоту він вирішив продовжити свою сплячку, бо я його фотографував з усіх боків, ходив біля нього, світив на нього ліхтариком, а кажан навіть оком не моргнув.

При польотах, кажани не покладаються на зір. Вони орієнтуються в просторі за допомогою ультразвуку, наче радар. Як бачите, це не завадило цій вечірниці залетіти в якусь дрібну шпарину і опинитися в приміщенні.

Харчуються ці тварини жуками, міллю, крилатими мурахами, одним словом комахами. Тому їй ще точно зарано виходити із сплячки.

Я навіть хотів легенько погладити це створіння, але не міг дотягнутися. Кажан мабуть свідомо обрав безпечну висоту. Тягнути крісло з кабінету для того щоб стати на нього і погладити кажана якось було несерйозно 😁.

Пороздивлявшись досхочу, я залишив кажана там, де він і був. Хай спить собі наздоров’я.

image.png

Я ж попрямував у кабінет, де в першу чергу потрібно було врятувати від сухої смерті вазони. Це перше, чим я зайнявся на роботі. А далі вже були інші завдання...

Sort:  
 5 months ago 

Який класний гість! Коричневий. А я колись схожого знайшов, тільки чорного. Нещодавно якісь варвари на мороз повикидали сотні кажанів, забув в якому місті. От що за дич - навіть якщо ти не знаєш, що вони тобі шкоди не завдадуть, вони ж не нападають, що за боягузлива поведінка. Тактика гопника.

 5 months ago 

Нещодавно якісь варвари на мороз повикидали сотні кажанів, забув в якому місті.

Так, я теж бачив це в новинах. Ці тварини занесені до Червоної Книги не просто так, на це точно є вагома причина. А тут взяли і просто викинули гинути. Варварство якесь.

Я теж не фанат кажанів і не знаю чи взяв би його в руки, хоча напевно таки б узяв. Але це не причина їх винищувати, тим більше, що вони нічого поганого не роблять.

TEAM 1

Congratulations! This comment has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh



Why on earth you like the smell of chlorine??? 😅🤢 Is it a chemist thing? 😛

You had a pretty guest at the workplace. I've never seen a bat up this close until now.

Posted using SteemPro Mobile

 5 months ago 

Why on earth you like the smell of chlorine???

😆 I worked for 10 years at a factory where you can often smell chlorine. Sometimes I had to wear a gas mask. That's why the mention of chlorine still gives rise to sarcasm in me.

I've never seen a bat up this close until now

It's the second time I've seen a bat so close, and the second time it was at work.

Really? Smell of chlorine?

Well maybe the smell pf petrol (I used to like it when I was a kid - not any more) but chlorine...

Kudos to you for not being intimidated by bats. I remember once in our childhood when a bat came into our room, and all four siblings were in full hyper mode, jumping on and off beds and sofas. To this day, I'm still not very happy to see them.

You are so brave 😜

 5 months ago 

As for chlorine, of course it was a joke 😀. I had to inhale chlorine several times and it was not very pleasant.

You are so brave 😜

I think it's because the bat was fast asleep 😁

 5 months ago 

Кажанчики класні) у мене якось жив один. Вони дуже лагідні й швидко звикають до людини.

 5 months ago 

Вони дуже лагідні й швидко звикають до людини.

Ніколи цього не знав. Завжди думав, що вони абсолютно байдужі до людей.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66543.69
ETH 3327.31
USDT 1.00
SBD 2.71