У пошуках меблів

in Ukraine on Steem4 days ago

Головним нашим завданням тепер є продовження облаштування нового житла. Варто постійно рухатися вперед, навіть маленькими кроками. Зараз мені найбільше не вистачає шафи для складання одягу, тому під час однієї з прогулянок з Даринкою ми пішли відвідати меблеві магазини.

image.png

Проблема меблевих магазинів у невеликих містах в тому, що вони доволі маленькі. У них немає місця щоб виставити достатню кількість товару. Зазвичай в магазині можна побачити одну-дві шафи, якусь кухню, 4-5 ліжок та стільки ж диванів. Поміж всім цим завжди є якісь крісла та табурети.

image.png

Отож, коли ви заходите в магазин і дивитеся, наприклад як я на шафу, до вас обов’язково підбіжить продавець з різноманітними каталогами. Каталоги - це добре, там великий вибір дизайнів і кольорів. Але немає нічого кращого ніж побачити виріб наживо.

image.png

Наприклад, ми замовляли кухонний набір за каталогом. Я ним дуже задоволена, але все одно те, що ти собі уявляєш, і реальні готові меблі відрізняються. Тому я надаю перевагу бачити те, що я купую.

image.png

Цього разу я оглянула кілька шаф, а заодно також і столики та умивальники. І хоча я остаточно ще не визначилася, але тепер вже знаю, що шафа потрібного розміру обійдеться нам приблизно у 13 тисяч гривень.

image.png

Я ще подивлюся в інших магазинах і думаю наступного тижня таки замовлю шафу, бо без неї дуже незручно.

На жаль, помітним є те, як ростуть ціни. Раніше я теж ходила магазинами, бо ми купували ліжко, кухню та деякі інші меблі. Тому я трохи в курсі цін на різні речі. Так ось скляний столик, який зараз коштує 10150 грн, раніше коштував близько 7000 грн. Те саме стосується і інших товарів. Це суттєве зростання, тому краще не відкладати покупку у довгий ящик.

На цьому я сьогодні завершую свій допис. Довгоочікуваного миру і здоров’я вам!

Sort:  

💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate


Oh yes!
We support ANY quality post and good comment
ANYWHERE and at ANYTIME
Curated by : @patjewell

 4 days ago 

Я збираюся тут замовляти. Може, і вам стане в нагоді. https://www.instagram.com/ideastore.ua?igsh=OXcxMWxudXliNnB6

 3 days ago 

В нашому містечку ціни значно дорожче чим поїхати до центру в магазин. Там і вибір більше і ціна дешева

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62810.21
ETH 3407.09
USDT 1.00
SBD 2.42