Ще одна покупка

in Ukraine on Steem9 days ago (edited)

21 вересня в Україні відзначався День миру. Подія, яка проходить абсолютно непоміченою у всьому світі, на жаль, в нас є як ніколи актуальною. Чого нам зараз бракує найбільше, так це якраз миру.

image.png

Я прийшла в школу забирати дитину після навчання і помітила, що Дню миру тут присвятили цілу виставку дитячих творчих робіт. Кожен охочий міг намалювати свій малюнок на тему миру і взяти участь у виставці.

image.png

Видно, що діти серйозно поставилися до завдання, і вклали у свої витвори всю душу. На жаль для багатьох із них ця тема є дуже особистою, адже саме відсутність миру розлучила їх із їхніми татами чи мамами.

Також у нас сталася невеличка подія. Хто читав мої дописи, то знає, що ми потроху облаштовуємо свою нову квартиру, але купувати ще потрібно багато чого. Ми нарешті зробили ще один невеликий крок уперед - замовили шафу в передпокій.

image.png

Консультант мабуть хвилювався, що ми не зробимо замовлення, тому намагався всіляко здешевити наш вибір. Він пропонував замінити матеріал виготовлення дверей на звичайний ДСП, що могло б суттєво знизити ціну. Але через відсутність потрібних кольорів, ми таки обрали матеріал "Лакобель".

image.png

Ціна нашого замовлення склала 15 000 грн (1936 STEEM). Це приблизно вдвічі дорожче ніж ті варіанти, які нам пропонували до цього. Але, коли річ справді сподобається, неможливо нічого із собою вдіяти - після цього всі інші варіанти вже зовсім не такі привабливі.

Тепер ще потрібно трішки зачекати, бо наше замовлення повинні доставити аж через 3 тижні. Проте це може статися і швидше, за умови, що відключень електроенергії не буде і надалі.

Впоравшись з усіма справами, я поїхала у село.

image.png

Від автобусної зупинки до подвір’я мені потрібно було йти приблизно 15 хвилин, тож я мала шанс помилуватися краєвидами. Цьому сприяла бездоганна осіння погода. Було дуже сонячно, але зовсім не спекотно. Приємно ходити пішки в таку погоду, влітку за ці 15 хвилин я б від спеки вже ледь ноги волочила 😄.

Ось такий продуктивний день! Мирного неба вам!

Sort:  
 9 days ago 

Шафа класна! І я згодна, дійсно, що якщо якийсь виріб подобається, можна затягнути пояси але дозволити собі її придбати. Ціни зараз космічні(, на жаль.

 7 days ago 

Ціни справді космічні, і я помітила, що вони змінюються майже кожного тижня. Звичайно, не в нижчу сторону. Шкода.

 8 days ago 

О, шафа!!! Мої вітання!!! Я теж мрію шафу саме для того місця у квартирі як і у Вас. Шафа супер!
У нас там поки що замість шафи купа коробок з речами старшої дитини на виріст для молодшої 😬 Я вже з чоловіком сміюсь, кажу дівчат у квартирі вже 3, а шафа й досі 1, не дивно що у нас гармидер, речі ж класти нікуди😂

 7 days ago 

Мої вітання!!!

Дякую 😃. На покупку пішло значно більше часу ніж я планувала. Ми планували купити шафу раніше, навіть почали вибирати, але потім через якісь клопоти довелося відкласти, потім кудись поділися гроші і так справа затягнулася аж до осені 🙂

 7 days ago 

Ну краще пізніше ніж ніколи 😁 я поки що мрію що напишу допис про придбання своєї жаданої шафи🤣

 8 days ago 

Ооо, буде гарний конструктор... 🤣🤣🤣
Рекомендую цю шафу збирати в кімнаті де максимально багато вільного місця і обов'язково у двох і більше (це так, поради з болючого досвіду 🤣🤣🤣)

Як щока? як набряк?

 7 days ago 

Як щока? як набряк?

Набряк зійшов повністю, хоча на це пішло більше часу ніж я собі уявляла. Тепер можу сказати, що все гаразд, дякую за турботу 😊

А шафу якось зберемо, нам нема куди квапитися 😃

 7 days ago 

Радий за щоку 😅
За шафу ніяких сумнівів. Впевнений, що у Вас все вийде. тим паче що нікуди не спішите

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61800.05
ETH 2496.29
USDT 1.00
SBD 2.64