Нова страва

in Ukraine on Steem2 months ago

Сьогодні я хочу вам показати нову страву, яку я готувала нещодавно. Вона оригінальна, тобто ви зможете трішки здивувати нею гостей, але головне - дуже смачна.

Цього року в мене непогано вродила капуста, тому я шукала якусь нову страву, куди був би потрібен саме цей овоч. Отже, як ви вже зрозуміли, перше, що нам потрібне для готування, це капуста.


Я пішла на город і обрала дві найкращі головки. Добре їх помила.

image.png

Потім я нарізала капусту на не надто товсті шматки і виклала їх у пательню. Додала солі і перцю.

image.png

Далі кожен шматочок я змастила сметаною.

image.png

Зверху на сметану я поклала фарш. Фарш потрібно посолити, додати перцю і часнику, або тертої цибулі.

image.png

На фарш я виклала нарізані помідори.

Все це я кладу запікати в духовку на 40 хвилин.

Через 40 хвилин я виймаю пательню зі стравою з духовки і на кожен нарізаний шматочок капусти викладаю твердий сир.


Після цього кладу свою страву в духовку ще на 5 хвилин.

Все, на цьому моя капуста готова. Тепер можна подавати з будь-яким гарніром на стіл. Спробуйте. Коли я приготувала цю страву, то її з’їли відразу, а це найвища оцінка моїх старань 😋

На сьогодні все. Це був виключно кулінарний допис. Готуйте, куштуйте щось нове, не бійтеся експериментувати. Всім смачного!

Sort:  

💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.

@tipu curate

 2 months ago 

Ого, яка у вас вже гарна капуста! А страва виглядає смачно, щось середнє між лінивими голубцями та гарячою канапкою 😄 Цікаво чи дітям би зайшло? 🤔 Бо вони не люблять овочі, зате люблять гарячі канапки із сиром)))

 2 months ago 

На смак насправді нагадує ліниві голубці, але розплавлений сир робить цю страву смачнішою. Якщо діти не люблять овочі, то вони будуть їсти зверху фарш з сиром, а капусту відкладуть убік 🙂

Ніколи в житті не читала про такий рецепт.

Тож мені доведеться купити 1 дуже велику капусту, щоб приготувати цю суміш і перевірити, чи справді вона смакує.

 2 months ago 

А як додати у фарш ще й проварений рис, то вийдуть ну чисто вам ліниві голубці)))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64039.14
ETH 2755.32
USDT 1.00
SBD 2.70