"Мої фотоспогади". Хрещення

in Ukraine on Steem2 days ago

Намагаючись навести деякий лад на комп’ютері, я випадково натрапила на фотографії 2015 року. Переглянувши їх, я зрозуміла, що братиму участь у конкурсі "Мої фотоспогади", який проводить @yetaras.

Даринка з’явилася на світ 2 липня 2015 року. Вона народилася передчасно, на сьомому місяці, і важила всього 1300 г. Загрози для таких діток величезні, тому дитина була поміщена у палату інтенсивної терапії. Не гаючи часу, чоловік туди запросив священника, який частково провів обряд хрещення, завершити який потрібно було згодом у церкві. Бог провів нас через лікарню неначе за руку і трохи більше ніж через місяць, 28 серпня 2015 року, ми дочекалися хрестин.

IMG_1490.jpg

Хресним чоловік обрав свого друга, який після університету залишився жити у Львові, а хресною я обрала свою подругу студентських часів.

IMG_1499.jpg

Обряд хрещення ми проводили в нашій місцевій церкві. Даринка вже помітно набрала вагу, але все одно залишалася набагато меншою ніж діти, які народилися вчасно.

IMG_1511.jpg

Більшість часу дитина собі спокійно спала і лише коли священник лив їй воду на голову, вона трохи потягувалася.

IMG_1536.jpg

Ось така маленька україночка спокійно собі відпочивала у той день. Важко повірити, що зараз вона за зростом лише трішечки менша за мене. Мені здається, що хрестини були зовсім недавно, але цього місяця ми святкували день народження Даринки і на торті чомусь була цифра 9.

IMG_1513.jpg

А ось це тато щось знову поправляє біля Даринки. Він постійно це робив, мабуть дуже хвилювався 😀. Переглянувши фотографії, я знайшла кілька таких, коли він підходив і щось там намагався владнати.

Потім ще звичайно було святкування у ресторані, але там ми або не робили фотографій, або я не можу знайти.

Ось так минув цей день, який закарбувався у моїй пам’яті як перемога над чимось страшним, оскільки йому передувало багато днів боротьби і невідомості.

На цьому я закінчу свої спогади. Дякую організатору конкурсу за нагоду ще раз повернутися у цей світлий день. Хай вам щастить!

Sort:  
 2 days ago 

Хрещення дитини - це завжди особливі спогади. Я написав це і задумався, що я вже забув всі деталі хрещення нашої Даринки, потрібно переглядати фото)).

 18 hours ago 

Фотографії - це справді класний інструмент щоб освіжити спогади. Інколи згадуються такі подробиці, що без фото давно би були втрачені.

 yesterday 

Читала допис, а на очі наверталися сльози, до того це Хрещення було зворушливе! Ваша Даринка обрана Богом, значить їй в житті доведеться зробити щось неймовірне!)))

 17 hours ago 

Дякую вам 😀. Я теж коли згадую цей час, то завжди плачу. Не вірю, що ми змогли пройти це. Було дуже важко. Але не дарма кажуть, що Бог дає випробування тим, хто може їх подолати.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68147.96
ETH 3273.79
USDT 1.00
SBD 2.66