Kids of the world. Донечка - Героїня!

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

image.png

Побачивши конкурс від @olesia, я не могла не поділитися своєю історією...

Моя донечка - Героїня і завжди для мене такою буде. Вона була змушена боротися за своє життя з перших секунд свого перебування на цій планеті.

Даринка народилася на 7-му місяці вагітності з вагою всього 1300 г. В перші дні після народження її вага ще зменшилася - аж до 1060 г. Вона була моїм крихітним створінням, настільки ніжним, що її страшно було брати на руки. Звичайно її відразу помістили у кювез - спеціальний бокс, в якому дітки знаходяться при оптимальній температурі та вологості повітря, де також моніторяться основні показники їх життєдіяльності.

У цей час мені довелося чимало наслухатися застережень і прогнозів від лікарів. Кожне таке застереження шокувало і ранило материнське серце.

Такі маленькі дітки ще не здатні самостійно ковтати їжу. Тому медперсонал встановив Даринці зонд. Зонд - це тонка трубка, яка вставляється через ніс аж до самого шлунку. Мені доводилося кожні три години за допомогою шприца годувати свою дитину. Її порція становила всього кілька мілілітрів. Кожен мілілітр був на вагу золота, як і кожен грам ваги, який набирав крихітний дитячий організм. Не завжди все проходило добре. Інколи їжа могла застоюватися в шлуночку і її потрібно було звідти витягувати...

Щодня двічі на день я повинна була зважувати дитину. Ця процедура для мене була кошмаром. А що якщо вона не набрала жодного грама ваги? Або ще гірше, вага зменшилася! Щоразу перед вагою я була як перед прірвою.

В перші дні життя Даринки їй потрібно було зробити рентген. Мене покликали проводити цю процедуру. Я вкрай обережно несла дитинку на руках - вона ж така крихітна. В кабінеті рентгенографії виявилося, що я повинна взяти дитину за руки і... голову! І так її тримати і підвішеному стані! Крихітну дитину, якій всього кілька днів! Я не знала що мені робити, де себе подіти, як я маю її так тримати? Але діватись було нікуди. Мені одягли свинцевий "бронежилет" і, не тямлячи себе від страху, я тримала дитину у підвішеному стані протягом кількох хвилин, які тривали цілу вічність. Це був найважчий рентгенологічний знімок у моєму житті.

Недоношені діти завжди мають проблеми зі здоров’ям, адже їхній організм ще не встиг сформуватися у безпечному материнському організмі. У них є проблеми із зором, часто може бути гематома в головному мозку, незакритий отвір у серці, всього не перелічити. Я дякую Богу, який провів нас, наче за руку, крізь це все.

Я купувала підгузки розміру "0". Це було не дуже легко, оскільки в той час їх мала далеко не кожна аптека. Щоразу, міняючи донечці такий маленький підгузок, мені було боляче бачити, що він дістає їй аж до грудей.

Ми запросили священника безпосередньо у Перинатальний центр для того щоб негайно у перші дні життя розпочати обряд хрещення, адже майбутнє було для нас настільки невідомим... я не хочу про це писати.

Ми пробули в лікарні більше місяця. Додому ми приїхали з вагою 2660 г, що все одно значно менше ніж у інших новонароджених діток.

Все це глибоко закарбувалося у моїй свідомості. Відтоді я по-особливому сприймаю кожне досягнення своєї дитини.

Мені хочеться плакати, коли я бачу що вона є найвищою у класі, незважаючи на те, що вона є майже наймолодша. Немовлям їй потрібно було наздоганяти у фізичному розвитку своїх ровесників, і вона так розігналася, що аж перегнала їх.

Я пишаюся її бажанню в усьому мені допомагати, особливо її зацікавленістю до кулінарії. Коли я викладаю у Steemit рецепти певних страв, будьте певні, що як мінімум один процес у цій страві робила Даринка.

image.png

Донечка дуже любить тварин і, як справжній борець, не боїться навіть найлютіших хижаків.


Тварини це її любов, я так думаю, на все життя. Для неї немає цікавішої розваги ніж погратися з тваринкою.


Я неймовірно горда тим, що Даринка навчається найкраще в класі, що вона активна на уроках і поза ними. Кожна розв’язана нею задача, кожне написане речення, кожна зроблена поробка - це перемога, перемога тієї крихітки, яка так відчайдушно чіплялася за цей світ.

image.png

Ось чому моя донечка завжди буде для мене Героїнею.

Бажаю вам миру, здоров’я і щастя вашим діточкам!

Sort:  
 2 years ago 

Даринка справжній борець! Хай росте щасливою!

 2 years ago 

Дякую!!!

 2 years ago 

ви молодці!

 2 years ago 

Дякую!!

 2 years ago 

Справді героїня, здоров'я дитині! Дякую за участь

 2 years ago 

Так, вона витримала все, з усіх сил боролася за життя. Цей конкурс чудовий, бо діти то є наше життя.

 2 years ago 

Ви - обоє Героїні!!! Здоров'я, щастя та миру!!!

 2 years ago 

Дякуємо Вам за прекрасні слова!

 2 years ago (edited)

Борчиня💪 Дуже потужна історія. Здоров'я Даринці і всій сім'ї!7258xSVeJbKkzXhyseBP4PYz11eBDT8sW2oR1a4vfVFS6HmZMJVAudB8pojT5wozPayNzjSXifSpeRHjMLusiBeqqwaXx1XUfZQkwx4rnyQHF7EZV9qbce795eKScMM23k5AJnMHNsh1g.png

 2 years ago 

Так, вона в мене боєць від народження.

 2 years ago 

Хай її доля буде щасливою⭐

 2 years ago 

Дякую, вона на це заслуговує!

Her smile is really beautiful, I wish it never fades.

 2 years ago 

Яка історія аж до сліз. Любовь материнська робить чудо. Бажаю вам здоровья і досягнень

 2 years ago 

Так, материнська любов все подолає. І Вашому синочку міцного здоров'я і щасливої долі.

 2 years ago 

Яка молодец!!!Крапля свіжого повітря для усіх вас.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65668.23
ETH 2619.57
USDT 1.00
SBD 2.65