💚Зелені барви в моєму житті 💚 COLOR PALETTE CONTEST by @olesia.

in Ukraine on Steem7 days ago

Привіт друзі🤗

Вирішила теж спробувати себе у конкурсі COLOR PALETTE CONTEST by @olesia.| START

Я бачу що багато хто радіє що конкурси відмовились. Я ж у цьому новенька тому може й не зможу так гарно передати зелений колір 😜
Але під лежачий камінь вода не тече 😁 Тому буду камінням який намагається рухатися 😂

1000299861.jpg

Хай моє перше фото буде нашої Даринка у костюмчику гусениці🐛
Моя маленька зелена дівчинка 💚
Дівчинка яка вирішила з'явитися у нашій сім'ї під час війни. У нас звісно зараз важкий час, бо лізуть зубки, але ще ніяк не вилізуть. Але це маленьке чудо не дає мені встигати думати про жахіття війни. Мабуть це й найкраще 🙂

А іграшка в неї, яка якраз на фото лежить зеленим кутом, то переслала моя тітка яка зараз в Німеччині. Дуже сумую за нею та її дітьми але їм там краще. А я бажаю лише щастя своїм близьким.

Далі фото улюбленої ляльки Танюші.

Знайомтесь , це лялька Катя😁

Вона любить з нею лягати спати. А насправді це іграшка ще моєї сестри😁 Коли моя молодша сестра була маленькою, наша мама працювала на заправці.

Наша мама дуже комунікабельна. Вона настільки добре розмовляла з якимось клієнтом що він привіз їй ляльку для Рітуля😁 І ось ця сама лялька перейшла по спадку до Танюші 🪆

1000299845.jpg

На море ми звісно теж її брали. Ось якраз вони сидять за зеленим столиком 😁 Відпочивають дівчатка разом😂

А от один раз ми, у той час коли їздили на відпочинок до моря, забули ляльку у машині. А час вже лягати спати...ото пекло вона нам влаштувала😳 Хочу ляльку Катя і так пів ночі, вона майже не спала. І ми усі разом з нею 😏

1000300258.jpg

А ось це перше знайомство з кавуном який ще росте на баштані😁 Ми навіть розбудили Танюшу щоб вона побачила на свої очі ближче 😀

1000299854.jpg

1000299855.jpg

А це ящірки на нашій дачі. Ці двоє вирішили що їм потрібно зачати потомство прямо у мене перед очима, а потім ще двоє підійшли 😳 Мій чоловік настільки був здивований їхній нахабності що спробував їх прогнати. Але один побіг на нього, навіть перебіг по його нозі і далі пішов на те дерево залізати на свою подругу 😬🫣

1000299857.jpg

Це огірки на нашій грядці на дачі 😁 Які Тетяна з татком саджала. Реально її огірки 😁

1000299856.jpg

Далі парасолька у вигляді жаби🐸
Потім тато звичайно відремонтував друге око, але фотографій вже не було 😋

1000299858.jpg

А це зелена травичка яка росте у Ірпіні біля ЖК моєї куми😁 Не могла не доповнити її у конкурсі 😁

1000299853.jpg

А цю зелену спідницю передала нам від своєї дочки Танюші ще одна кума. Так сподобалася Танюші ця спідниця що коли вона прокидалася вона вдягала цю спідницю поверх піжами🫣
Доволі частенько восени ми хворіли і лікувалися саме у зеленій спідниці 🤣

1000300259.jpg

А ось така зелена груша...яку купив мій чоловік 🤣

1000299859.jpg

Захований олень у "тоді іще мирній траві" Ірпіня.

1000299868.jpg

А це один з перших басейнів на нашій дачі😁 Теж подарунок друзів у яких донечка вже виросла.

1000299869.jpg

А цього зеленого ведмедика подарувала Даринці господиня бази відпочинку, мабуть за гарні очі😁

1000299847.jpg

1000299848.jpg

А ще нічник зелений грибочок. Цей нічник розвіює темряву у кімнаті на дачі де спить Танюшка 💚

1000299841.jpg

Ось такі зелені барви мого життя😁

Сподіваюсь було цікаво 💚

Усім гарного зеленого настрою🤫🐸🫣🤣

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 7 days ago 

Thank you too 🤗 have a nice day 😁

TEAM 7

Congratulations!

THE QUEST TEAM has supported your post. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags


postbanner.JPG

Curated by : @sduttaskitchen

 7 days ago 

Thank you for your support, 🤗 and interest in my green post 💚😁

 7 days ago 

Зелено), дякую за участь)

 7 days ago 

Дуже гарні фотографії, сонечко!))) Дівчатка у зеленому - просто супер!!!
А груша якась дивовижна, наче довгий гарбуз!)))
Перемоги в конкурсі!)))

 7 days ago 

Взаємно 🤗💚

 7 days ago 

Дякую!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60808.14
ETH 2392.92
USDT 1.00
SBD 2.63