Є БЕЗСОННЯ? НЕ БІДА ! - ЗАВЕДИ СОБІ ДИТЯ 🤣

in Ukraine on Steem2 days ago (edited)

Усім доброго дня 😁

Поки писала, зрозуміла що пишу я про те, чого не вистачає. Не вистачає часу, так. Але моє найбажаніше бажання - це СОН💤😴🛌
А коли я можу поспати? Так, вірно, коли сплять діти 😁 Я навіть знайшла старі фотографії як янголятка сплять💤 Бо уві сні вони наймиліші😍
1000299527.jpg

1000299528.jpg

1000299529.jpg

1000299530.jpg

1000299532.jpg

1000299536.jpg

1000299525.jpg

1000299524.jpg

1000299523.jpg

1000299522.jpg

Зірки склалися і в мене з'явилася змога подрімати у день 🥳 Але вже через пів години мене розбудили "залізні капці" сусідів вище😑 Таня каже що у нас зверху живуть слони🤣

Даринка вже давно вередувала бо хотіла спатоньки. Танюша теж, я бачу якщо вона становиться неслухняною і творить так би мовити "чудеса" то треба скоріше у ліжечко. Бо дитячий мозок відрізняється від дорослого. Вона же не вміє стримуватися, якщо мозок отримує перевантаження то ховайтеся усі😳

Про Даринку я взагалі мовчу...ми не спимо вночі. Вона прокидається кожні 20-30 хвилин і потрібно підійматися і бігти вставляти їй "кляпа у рот", тобто пустушку😁 Та замішувати пляшечку суміші. А ще вона може прокинутися у ночі рази три і гуляти. Приходиться брати її до нас у ліжко 🫤

Хоча чесно кажучи я противник дітей у ліжку. Розкрию свої карти... ніколи мама не може бути ідеальною, тим паче коли їх декілька і різниця у віку маленька. Вони дуже різні, і потреби їх бувають не сумісні, але ж я одна, тато їздить на роботу а до дому повертається ввечері. Головне не показувати їм слабкість 🤣 Діти повинні бачити спокійну маму у якій (вони вважають) усе під контролем😁

Я вважаю що мама з татом повинні ще й не забувати що вони чоловік і дружина. Діти виростуть і підуть далі своїм шляхом. Я люблю обійматися з чоловіком у ліжку😋 Чоловіка я кохаю і не дивлячись ні на що хотілося б зустріти і старість з ним. Бо кого ж мені підкалувати що він старпер🤣 Да і удруге я наврядчи вийду за когось заміж...я ж не дурна оте усе повторити 😂 А скільки на весілля грошей йде...та ні😂 Я дуже люблю дітей, і звісно я не виганяю Танюшу коли вона просить полежати з нами.
1000299520.jpg

1000299521.jpg
І тим паче з Даринкою легше коли вона поруч, бо 100 разів прокидатися вночі це жах😨 Іноді відчуття що їде дах.
Не даремно кажуть що одним з найстаріших тортур у давнину, то не давати людині спати😐 Ось ми на тортурах🫠 Я звісно все ж вважаю що то проблема що лізуть зуби, АЛЕ Ж ВОНИ ВЖЕ ДОВГО ЛІЗУТЬ І НІЯК НЕ ВИЛІЗУТЬ 🤪

Тааак, усе буде добре, колись ми поспимо 🤣 Але поки що сон то для слабких, а малі вже знов прокинулася, ось і відпочила😏

Бажаю усім здорового, повноцінного сну💤
Без тривог, у мирі🇺🇦

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 days ago 

Дійсно, вони такі милі, коли сплять!))) Та для мене вони милі, коли й не сплять, бо я ж не прокидаюся вночі по сто разів, аби їх заспокоїти!)))

 2 days ago 

Туди і додати нічого 😜
Сьогодні будуть результати аналізів?

 2 days ago 

Привіт, сонечко!))) Так, сьогодні... В обід їдемо до сімейного лікаря за результатами, а звідтіля - до онкологічної лікарні...

 20 hours ago 

Thank you very much 🤗 Very nice. And the mood immediately rises 😄 Good for you and super mood 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65870.41
ETH 2675.73
USDT 1.00
SBD 2.89