«Одна вулиця мого міста»

in Ukraine on Steem11 months ago

Привіт, друзі цієї прекрасної спільноти, я вітаю вас і бажаю вам усього добра.

За цієї нагоди я візьму участь у цьому конкурсі, де покажу вам вулицю, де я живу.

Я живу в будинку, який знаходиться на вершині пагорба, тому вулиця цементована і не дуже людна.


InShot_20230828_004820443.jpg

З вулиці видно гору, що попереду, це дуже розслабляє. Вдень діти збираються грати, а сусіди вітаються і про все розмовляють.


InShot_20230828_004701584.jpg

Пізно вдень ми з чоловіком любимо гуляти з дочкою, вона любить прогулянки на нашій вулиці, тому що завжди зустрічає дітей і може з ними пограти.


InShot_20230828_003421919.jpg

Також дуже часто можна побачити сусідських домашніх тварин на вулицях нашого помешкання, які граються, гуляють або шукають місце, щоб справити нужду. Більшість із нас уже знають їх, ми знаємо їхні імена та знаємо, які з них дружні, а які не дуже.


InShot_20230828_004459555.jpg

Щоб піти за покупками, ми повинні спуститися вниз по схилу і дійти до супермаркету, який знаходиться під пагорбом. Також є кілька вантажівок для продажу свіжих фруктів і овочів.


InShot_20230828_003209397.jpg

В кінці вулиці, де я живу, є маленька кімната, яка переобладнана під спортзал, де тримають гирі, багатосиловий тренажер, гантелі та все, що потрібно для тренувань. Вранці збирається багато сусідів, щоб потренуватися і зробити зарядку, те ж саме вдень.


InShot_20230828_002929037.jpg

Як бачите, ця вулиця тиха, з невеликим трафіком, з дуже гарним видом на далеку гору та ідеально підходить для безпечних дитячих ігор.


InShot_20230828_003045287.jpg

Друзі, мені було приємно привести вас віртуально на мою вулицю, сподіваюся, я зможу побачити багато вулиць у цьому конкурсі та уявити, що я подорожую з вами. Я запрошую своїх друзів @carmari @metti та @anvasim

Усі фотографії є ​​моєю власністю, вони зроблені моїм мобільним телефоном Honor S8 і відредаговані за допомогою Inshot, щоб надати їм відповідний розмір

Sort:  

Esta publicación fue votada por @yonaikerurso como premio al concurso "placeres de una vida adulta"

Felicidades

 11 months ago 

Ооой, гарно, дякуємо. Немов побували у гостях🤗

Qué hermoso se ve amiga, se nota que es muy tranquilo ese sitio, me encantaría vivir alli 🥰. Mi peque siempre tan feliz ❤️. Gracias por la invitación.

 11 months ago 

Живописна місцина та чудесні краєвиди. 🙂
Magníficas vistas.

Se nota que es un lugar tranquilo y relajante, donde se puede caminar y apreciar las montañas y las mascotas que hacen vida en tu Urbanismo.

Gracias por la invitación 🤗.

 11 months ago 

Не забувайте ссилку додати сюди в коментар

https://steemit.com/hive-145157/@ukraine-steem/do-uvagi-avtoriv-nashoyi-spilnoti

Щоб ми вас знайшли

 10 months ago 

Цікаво було пройтись по вашій вулиці.
Дякуємо за участь.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67402.68
ETH 3481.04
USDT 1.00
SBD 2.65