Конкурс "Вид з мого вікна" №30 - Конкурс "Вид з мого вікна"

Привіт, друзі Steemit Bloggers Community Ukraine, дякуємо @strecoza 💪 за запрошення взяти участь.

Сьогодні на ранкову прогулянку, щоб відвідати мою колегу Розу Сільву, і мимохідь сфотографуватись із 7-го поверху будівлі Bravamar, кв....6E, перед полем для гольфу.

IMG_20230531_091027.jpg

У мого друга чудовий панорамний вид.
З її вікна я ціную кожну будівлю, поле для гольфу, наші пагорби та гори, багато хмар і блакитне небо.

Прохолодний ранок і вражаюча хмарність, а ця зелень гір справді варта того, щоб її сфотографувати, шкода, що мої знімки не дуже гарні, але я роблю все, що можу, зі своїм телефоном Alcatel_5044C.

Мій товариш відкрив для мене панораму, і я скористався цими знімками, якими ділюся з вами.

Це місце в Карибській урбанізації, поблизу Liceo Juan José Mendoza та automercado la Autopista.

Моя подруга мене дуже підтримує, вона сказала мені, що в неї є кілька речей для мене вдома 🏠, і я пішов шукати його, і він приніс мені макарони, рис 🍚, борошно та зерна.

IMG_20230531_091021.jpg

Вона також запросила мене снідати арепітою з маслом і сиром до її відповідної чашки кави ☕ вона завжди каже, що їй не подобаються люди, які не п'ють каву 😃 вона така гарна.

Ну, ми поговорили близько двох годин, поки я готувала суп для онуків😁, які скоро приїдуть зі школи.

Поговорили про все потроху, про їхніх дітей, які за кордоном, про тих, хто залишився і про мої теж, про онуків, найменше говорили про нас 😁 Нічого дивного між мамами та бабусями.

Я не був у неї ще задовго до карантину і добре скористався запрошенням👍.

IMG_20230531_091015.jpg

Ми з великою ностальгією згадуємо про відсутність 😞 її чоловіка, її маму, мене та деяких друзів, яких уже немає.

Я не фотографував басейн, тому що його не було видно з місця, де я був.

Поле для гольфу, здається, поставили, тому що воно не таке зелене, як в інші часи, інакше зараз буде посуха, оскільки вони не встановлюють спринклери, як в інші часи.

Моє досягнення 1

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57529.75
ETH 2571.57
USDT 1.00
SBD 2.44