THE DIARY GAME: 27 November - 4 December 2022: War. Irinka is learning to skate. My favorite song. Our beautiful sunrises. Maths. Paintings. New pen pal from Canada

in Ukraine on Steem2 years ago

Привiт всiм!

photo_2022-12-04_15-38-55-30я.jpg

Наша Іринка у Рівному у ці дні на ковзанці – вчиться кататися на ковзанах!
Не відразу все виходить)
Але Іринка терпляча та наполеглива)

photo_2022-12-04_16-08-52-и1.jpg

photo_2022-12-04_16-09-06-и2.jpg

А я, щоб вiдволiктись вiд думок про вiйну, слухаю музику.
Зараз менi подобається Pentatonix, особливо їх десятирічної давності "Carol of the Bells":

pentatonix.jpg

А якщо вранці встати раніше, годині о шостій, то можна застати ось такий дивовижний схід сонця:

DSC00086.JPG

DSC00085.JPG

На фото видно, що деякі діти нашого міста таки не евакуювалися, і що наш сніг повністю розтанув:

DSC00068.JPG

DSC00064.JPG

Повторення різних розділів математики з учнями онлайн теж завжди допомагає відволіктися:

DSC00103.JPG

І ось дивлюся на картинки, які намалювала до війни (5 нижніх) і думаю - намалювати ще щось яскраве-зелене-весняно-літнє.
А то мало зеленi для очей) Мої домашні квіти важко перенесли мою восьмимісячну евакуацію - дякую, сусідка все-таки іноді поливала)
Наприклад,пальмочка Хамедорея, хоч і "схудла" втричі, але жива)

DSC00097.JPG

Щоб відволіктися, завела собі друга-ровесника з листування з Канади (я пам'ятаю, пам'ятаю історію з Драго, я не повторю минулих помилок:))

Майкл живе на невеликій фермі Abney біля рибальського села Murray Harbour - це все в затоці Святого Лаврентія, острів Принца Едварда.
Які звучні назви!)
Майкл працює на фермі, а продукти своєї праці продає.
А ще він добре грає на гітарі та співає)

Повідомлення у нього короткі, але їх багато щодня, і в кожному цікаві фото)

Завжди цікаво таке докладне "занурення" в чиїсь дні, особливо людини на іншій стороні планети)

майкл1.jpg

Sort:  
 2 years ago 

Колись я теж вміла кататися на ковзанах - на снігурках)) І на велосипеді ганяла... А тепер, мабуть, все забулося)) Люблю світанки, у мене і прізвище дівоче - Зоря)) Як же не любити те, що так близько мені з народження)) 💓
Дякую, Ірочко)

 2 years ago 

Дякую за добрi слова)

 2 years ago 

Thank you

 2 years ago 

Який казковий схід сонця - мій улюблений, рожевий!))) Чому так рідко пишеш пости?)))

 2 years ago 

Так, схiд сонця казковий)
Ок, буду намагатися писати пости частiше, нiж раз в тиждень)

 2 years ago 

Ось і добре!))) Бо щось стало мало постів у нашій спільноті!(((

Hello what's up, greetings kenal @neukyan

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60003.48
ETH 2309.22
USDT 1.00
SBD 2.49