You are viewing a single comment's thread from:

RE: Все ще борюся - Still fighting

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

Я маю страшніше за феназепам, це по-перше. По-друге навіть з першого ковтка пива мене тупо знудить. Ну і трете, зовсім не важливе - поєднання нейролептиків з алкологем може легко привести до смерті. А тепер найцікавіше - як пиво мені галюцинації прибирати збирається? І що я мала робити наприклад у 13-14 років, коли сон назавжди пішов від мене, теж пиво глушити?

Вибачте, але ви вдарили у хворе місце. То чай ромашковий, то більше трахатись, то ось пиво цього разу… І всі звісно впевнені, що їх метод класний та робочий. Феназепама я можу зіжрати пачку і запити димедролом - ніхрена не буде, шизофренічний спектр до цього часто не чутливий

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64159.10
ETH 2771.78
USDT 1.00
SBD 2.66