You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game : 11.05.2024 : Книги, збір на квадроцикл, брат

in Ukraine on Steem2 months ago

От я ж одразу казала, що книгу прочитала, але щоб рекомендувала, то ні, бо смаки у всіх різні))

Sort:  
 2 months ago 

Ага, але раз вона вже в мене була, то привабила рожевими кольорами🌸 Тим паче, Плат – поетка, про яку я багато чула (через самогубство), тож цікаво було читнути прозу. Шкода, що тоді навіть не вміли депресію діагностувати...

 2 months ago 

Так, зрештою вона скінчила життя самогубством. Проклала тканиною щільно усі білі до кімнати дітей, потім до кухні, сунула голову у духовку та пустила газ. Чесно кажучи до її віршів я ще не дійшла, але цікавлюся. Треба тільки дочитати здоровенну цеглину віршів Жадана - і перейду до неї))

 2 months ago 

Я не читатиму її віршів якось ціленаправлено, то просто то тут, то там бачила в інтернеті.

А вірші Жадана взагалі тортури для мене))) Хіба дуже дозовано – по 2-3 тексти за раз.

Вчора весь вечір читала хайку Макса Лижова і збірку лаконічних віршів Сергія Рафальського — ото прямо відпочинок для душі)

 2 months ago 

Я дуже мало читаю поезії, все ж більше полюбляю прозу)) Тож в мене взагалі вся поезія дуже дозована)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57893.29
ETH 3130.56
USDT 1.00
SBD 2.44