You are viewing a single comment's thread from:

RE: Computer stories #5 - My First computer/мій перший комп`ютер

in Ukraine on Steem6 months ago

Я памʼятаю такий компʼютер)) не памʼятаю правда, коли саме в родині перший зʼявився, але памʼятаю, що в діда на службі компʼютер був, майже такий самий, і інколи мені везло і можна було погратися в однобітні іграшки))

Sort:  
 6 months ago 

Ооо, то я не один такий. А в мене не було змоги тоді встановити ігри бо навіт флопіка не було. Ото мені було обідно. Комп є а пограти можна тільки в сапера. А то ой яка цікава гра :)))

 6 months ago 

Не один))) З домашнім я правда не памʼятаю, а от у діда… В які ігри там солдати бавилися, в ті і я могла. Памʼятаю була якась про первісну людину, за якою постійно літала зграя мурашок))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61248.96
ETH 2375.80
USDT 1.00
SBD 2.55